ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

حال جسمی رضا شهابی روی به وخامت است

وضعیت جسمی رضا شهابی، فعال

وضعیت جسمی رضا شهابی، فعال کارگری که در زندان اوین تهران در بازداشت است؛ وخیم گزارش می‌شود.

"کمیته دفاع از رضا شهابی"، با انتشار اطلاعیه‌ای ضمن ابراز نگرانی شدید از وضعیت جسمی این کارگر زندانی، هرگونه پیامد ناشی از تداوم حبس رضا شهابی و عدم درمان مناسب وی را متوجه مقامات و مأموران قضایی، امنیتی و زندانبانان دانسته است.

سازمان عفو بین‌الملل هم هفته گذشته ( ششم نوامبر ۲۰۱۳، پانزدهم آبان‌ماه) با انتشار بیانیه‌ای خواهان رسیدگی فوری به وضعیت این زندانی سیاسی شد.

در بیانیه عفو بین‌الملل آمده بود که رضا شهابی، یک فعال اتحادیه‌ای کارگری است که تنها به دلیل فعالیت‌های مسالمت‌آمیزکارگری زندانی شده است.

عفو بین‌الملل، در این بیانیه خود از عموم خواسته بود که با تماس با مقام‌های ایرانی، خواستار آزادی بی قید و شرط این فعال کارگری شوند.

این عضو هیئت مدیره سندیکای کارگران شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه، در خردادماه سال ۱۳۸۹ از سوی دادگاه انقلاب تهران به تحمل شش سال زندان و پنج سال محرومیت از فعالیت سندیکایی محکوم شد.

رضا شهابی، در دوران زندانش از مشکلات شدید جسمی‌، از جمله آسیب‌دیدگی شدید مهره‌های گردن و تغییرات شدید فشار رنج می‌‌برد.

این فعال کارگری، بارها به خاطر عدم رسدیگی به وضعیت پزشکی خود، دست به اعتصاب غذا زده است.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • آرمان شهر | Armanshahr| بنیاد آرمان شهر | هفت روزنامه حقوق بشری ایران – شماره 22

    […] حال جسمی رضا شهابی روی به وخامت است رادیو زمانه ۱۸ آبان ۱۳۹۲ وضعیت جسمی رضا شهابی، فعال کارگری که در زندان اوین تهران در بازداشت است؛ وخیم گزارش می‌شود. […]