ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

جایزه «ام تی وی» در آمستردام

جایزه «ام تی وی» در آمستردام به روایت چند تصویر

یکشنبه، ۱۹ آبان ۱۳۹۲ (۱۰ نوامبر) در آمستردام، در طی مراسمی جایزه «ام تی وی» برای موسیقی اروپا به عده‌ای از هنرمندان موسیقی اهداء شد.

گروه موسیقی « Kings of Leon» روی صحنه بیستمین جایزه ام تی وی در آمستردام

یکشنبه، ۱۹ آبان ۱۳۹۲ (۱۰ نوامبر) در آمستردام، در طی مراسمی جایزه «ام تی وی» برای موسیقی اروپا به عده‌ای از هنرمندان موسیقی اهداء شد.
عده زیادی از ستارگان موسیقی جهان، هنرمندانی مانند مایلی سایرس (Miley Cyrus)، برونو مارس (Bruno Mars) و امینم (Eminem) روی صحنه رفتند و ترانه‌هایشان را اجرا کردند.

ادامه در صفحه بعد:

جایزه بهترین ترانه «ام تی وی» برای برونو مارس

برونو مارس جایزه بهترین ترانه بیستمین دور جایزه «ام تی وی» را به خاطر ترانه « Locked Out Of Heaven » به‌دست آورد. این خواننده هاوایی‌یایی بیش از ده میلیون نسخه از آلبوم‌هایش را به فروش رسانده. تازه‌ترین آلبوم او که با عنوان « Unorthodox Jukebox » منتشر شده بیش از چهار میلیون نسخه به فروش رفته. او در سال ۲۰۱۱ دو جایزه «ام تی وی» را از آن خود کرد.

ادامه در صفحه بعد:

جایزه بهترین خواننده زن برای کتی پری، خواننده آمریکایی

در بیستمین دوره جوایز «ام تی وی» در آمستردام از کتی پری (Katy Perry)، خواننده سرشناس آمریکایی به عنوان بهترین خواننده زن تقدیر شد.
کتی پری روی صحنه ترانه « Unconditionally » را اجرا کرد و از طرفدارانش تشکر کرد. او با پیشی گرفتن از لیدی گاگا به مرحله نهایی این مسابقات راه یافته بود.

ادامه در صفحه بعد:

جاستین بیبر در پاراگوئه

برخلاف کتی پری، جاستین بیبر به آمستردام نیامد که جایزه خود را به عنوان بهترین خواننده مرد در بیستمین دوره جوایز «ام تی وی» دریافت کند. این خواننده نوزده ساله ازین نظر با انتقاداتی مواجه شد.

ادامه در صفحه بعد:

امینم یکی از خوش‌اقبال‌ترین خوانندگان

برجسته‌ترین برنده بیستمین دوره جوایز «ام تی وی» اما «امینم»، خواننده رپ‌خوان آمریکایی بود. امینم نه تنها جایزه بهترین ترانه هیپ هاپ را به‌دست آورد، بلکه نشان جهانی «ام تی وی» را هم از آن خود کرد.
این خواننده و تولیدکننده آمریکایی جایزه گرمی و اسکار را هم به دست آورده و یکی از خوش‌اقبال‌ترین خوانندگان عرصه موسیقی از سال ۲۰۰۰ تاکنون است.

ادامه در صفحه بعد:

ردفو، خواننده گروه موسیقی « LMFAO» با پوشش نامتعارف

بیستمین دوره جوایز «ام تی وی» در آمستردام با شعار «خارج از هنجارها» برگزار شد. به همین دلیل هم عده زیادی از تماشاگران و برخی از هنرمندان با پوشش نامتعارف ظاهر شده بودند. رد فو، خواننده گروه موسیقی «LMFAO» از آمریکا ابتدا با زیرشلواری براق و در مشایعت آدم فضایی‌ها روی صحنه آمد.

ادامه در صفحه بعد:

مایلی سایرس، یک هنرمند جنجالی

مایلی سایرس جنجالی‌ترین هنرمند بیستمین دوره جوایز «ام تی وی» بود. او که پیش از این با پوششی نامتعارف خبرساز شده بود، این‌بار با پوشش متعارف‌تری روی صحنه آمد، اما در پایان اجرایش، روی صحنه حشیش کشید.

پیش از آن، برخی رسانه‌ها در هلند ادعا کرده بودند که مایلی سایرس را در کافی‌شاپ‌های هلند دیده‌اند که در حال استعمال مواد مخدر بوده است.

مایلی سایرس، جایزه بهترین نماهانگ بیستمین دوره جوایز «ام تی وی» را از آن خود کرد.

ادامه در صفحه بعد:

اوا سیمونیس، خواننده هلندی با لباسی که سپهر مقصودی برای او طراحی کرده

و سرانجام اوا سیمونس، خواننده هلندی هم با لباسی که سپهر مقصودی، طراح ایرانی طراحی کرده بود روی صحنه بیستمین دوره جوایز «ام تی وی» ظاهر شد. اوا سیمونس شعار «خارج از هنجارها» را به این شکل و با طرح و نقشی ایرانی تحقق بخشید.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.