ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

صدمین روز ریاست جمهوری حسن روحانی در ایران: تحقق وعده‌ها یا قول‌های فراموش شده

اردشیر امیر ارجمند، تحلیل گر سیاسی و محمد مصطفایی، حقوقدان و فعال حقوق بشر، در گفت‌وگویی با رادیو زمانه از صد روز اول حسن روحانی در مقام ریاست جمهوری ایران می‌گویند.

صد روز از شروع به کار حسن روحانی به عنوان رئیس جمهور جدید ایران می‌گذرد.
این‌که چرا عدد صد تبدیل به شاخصی در سنجش عملکرد حسن روحانی و تیم همکارش شده است، سابقه در یکی از نطق‌های او در جریان مبارزات انتخاباتی‌اش دارد.
روحانی یک‌بار هم در دوم شهریور ماه امسال، با بیان اینکه: به مردم وعده می‌دهیم که طبق وعده‌های قبلی، حتما طی ۱۰۰ روز اول یا کوتاه‌تر، اقدامات ضروری و فوری انجام دهیم و نتیجه کار را به مردم بگوییم. بر قول صد روزه خود تاکید کرد.
اکنون با رسیدن این موعد صد روزه، همگان مشغول سنجش عملکرد روحانی در دوره مورد اشاره هستند.
به طور مثال تارنمای روحانی سنج، در پایان این صد روز می‌گوید: تنها چهار وعده از ۴۶ وعده ثبت شده روحانی در این پایگاه تحقق یافته است و بقیه وعده‌ها یا در مرحله پیگیری هستند و یا تحقق نیافته‌اند.
در بخش اول این گزارش اردشیر امیر ارجمند، تحلیل گر سیاسی و محمد مصطفایی، حقوقدان و فعال حقوق بشر، در گفت‌وگویی با رادیو زمانه از صد روز اول حسن روحانی در مقام ریاست جمهوری ایران می‌گویند.

بخش دوم این گزارش نیز پنج‌شنبه بیست و سوم آبان‌ماه در تارنمای  رادیو زمانه در دسترس خواهد بود.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.