ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

درخواست ایران برای توقف تحریم‌های زیست محیطی

به گفته رییس سازمان محیط زیست ایران، تحریم‌های گسترده سازمان ملل و کشورهای غربی علیه ایران در زمینه‌های نفت، انتقال تکنولوژی و همکاری‌های منطقه‌ای وضعیت محیط زیست ایران را با چالش‌های بسیاری رو به رو کرده است.

ایران از سازمان ملل متحد خواسته است تحریم‌هایی را که بر محیط زیست این کشور و منطقه تاثیر منفی دارند متوقف کند. معصومه ابتکار، رییس سازمان حفاظت محیط زیست ایران در نامه‌ای به بان کی مون، دبیرکل سازمان ملل متحد، ضمن مطرح کردن این خواسته یادآور شد: تحریم‌های سنگین اقتصادی در تمامی زمینه‌‌ها از جمله محیط زیست اثرات مخرب خود را آشکار کرده و تاثیراتی منفی بر وضعیت محیط زیست ایران، منطقه و جهان باقی گذاشته است. به گفته رییس سازمان محیط زیست ایران، تحریم‌های گسترده سازمان ملل و کشورهای غربی علیه ایران در زمینه‌های نفت، انتقال تکنولوژی و همکاری‌های منطقه‌ای وضعیت محیط زیست ایران را با چالش‌های بسیاری رو به رو کرده است. ایران تاثیر تحریم‌‌های گسترده را در زمینه مدیریت پساب و همچنین بهبود الگوی مصرف انرژی بسیار زیان‌بار دانسته است. به گفته مسئولان ایرانی، به علت محدودیت‌های تجاری، ایران به فن‌آوری‌های جدید در زمینه مدیریت پسماند دسترسی ندارد و قادر به خرید آن‌ها نیست. این امر باعث شده است تا بسیاری از پسماندهای خطرناک و شیمیایی در محیط رها شوند و برنامه‌های ایران در زمینه کنترل و مدیریت پسماند‌‌ها با یک تاخیر سه تا چهار ساله رو به رو شود.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.