ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

وزیر ارشاد: فیس‌بوک جزو مصادیق مجرمانه نیست

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در تازه‌ترین سخنان خود تأکید کرده است که از نظر وی، "فیس‌بوک جزو مصادیق مجرمانه نیست و بسیاری از ارتباطات در آن سالم و درست است."

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در تازه‌ترین سخنان خود تأکید کرده است که از نظر وی، "فیس‌بوک جزو مصادیق مجرمانه نیست و بسیاری از ارتباطات در آن سالم و درست است."

علی جنتی عصر روز گذشته ۲۳ آبان‌ماه در گفت‌وگو با خبرگزاری دانشجویان ایران پیرامون فیلتر فیس‌بوک در ایران و دیدگاه مسئولان قضائی در این زمینه گفته است: "اینکه عضویت در فیس‌بوک جزو مصادیق مجرمانه هست یا خیر، جای بحث دارد و ما تاکنون در کمیته‌ تعیین مصادیق مجرمانه جلسه‌ای برای رسیدگی به این موضوع تشکیل نداده‌ایم."

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با تأکید بر اینکه در فیس‌بوک عضویت دارد و از این طریق، با افراد زیادی از داخل و خارج کشور در ارتباط است تأکید کرد: "حتی این روزها بحث عاشورا، امام حسین و مظلومیت آن حضرت در فیس‌بوک مطرح می‌شود و افراد، دیدگاه‌های خود را با یکدیگر مطرح می‌کنند."

علی جنتی اعلام کرد در آینده، در جلسات کمیته‌ تعیین مصادیق مجرمانه، درباره فیس‌بوک نیز صحبت خواهد شد.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • حبس ابد | ژوئن لعنتی

    […] وزیر ارشاد: فیس‌بوک جزو مصادیق مجرمانه نیست […]

  • Nikoo

    حضار وزرای اطلاعات و علوم به مجلس شورای اسلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری هفته آینده برای پاسخگویی به سؤالات ۲۳ نفر از وکلای ملت و همچنین وزیر اطلاعات برای ارائه گزارشی درباره نحوه پاسخگویی به استعلامات، به کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس می‌روند. فارس: اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی روزهای یکشنبه و سه‌شنبه هفته آینده تشکیل جلسه می‌دهند. در این جلسات قرار است گزارش حجت‌الاسلام سیدمحمود علوی وزیر اطلاعات درباره نحوه پاسخگویی به "استعلامات مربوط به انتصابات" مورد بحث و بررسی قرار گیرد.!!! بررسی طرح تقویت و توسعه سازمان بسیج رسانه !!، رسیدگی به طرح اصلاح موادی از قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان و همچنین بررسی بودجه ۹۲ و ۹۳ مراکز آموزشی کشور با حضور محمدباقر نوبخت معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس‌جمهور، امین‌حسین رحیمی رئیس دیوان محاسبات، رضا فرجی‌دانا وزیر علوم، علی‌اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش و همچنین مسئولانی از خزانه‌داری کل کشور نیز، در دستور کار این کمیسیون قرار دارد. رضا فرجی‌دانا وزیر علوم همچنین عصر روز سه‌شنبه در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس به سؤالات عطاءالله سلطانی صبور نماینده رزن و حجت‌الاسلام سیدمحمود نبویان که به نمایندگی از سوی 22 تن از وپرسشی را مطرح می‌کند، پاسخ می‌دهد.!!!

  • Majid

    “حتی این روزها بحث عاشورا، امام حسین و مظلومیت آن حضرت در فیس‌بوک مطرح می‌شود“ بوک (کتاب) اعمال آن حضرت و این حضرات در نزد خدا محفوظ است و این بحثها و طراحیها ذره ای نه به محتوای آنها می افزاید و نه کم میکند. آقای جنتی هم بجای  این شیرین زبانیها! و این رنگ کردنها! همانا بهتر که نگران «جنتی بوک»   باشد!!! بوکی که چه بسا بسیاری از صفحاتش سیاه و وحشتناک است!