ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

هوای تهران از دوشنبه آلوده‌تر می‌شود

هوای تهران و برخی دیگر

هوای تهران و برخی دیگر از شهرهای صنعتی کشور، از روز دوشنبه آلوده‌تر خواهد شد.

عبدالرضا امیدوار شهری، مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشنسی در گفت‌وگوی امروز خود با خبرگزاری مهر گفت: طی روز های دوشنبه و سه شنبه شرایط برای افزایش آلاینده های جوی در شهر های صنعتی فراهم است. بنابراین پیش بینی می شود که در این مدت، کیفیت هوا و دید افقی در استان‌های تهران، اصفهان ، اراک، کرج و مشهد کاهش یابد.

همه ساله از اواخر پاییز و ابتدای زمستان به خاطر پدیده‌ وارونگی هوا، هوای تهران و برخی دیگر از مراکز صنعتی کشور به شدت آلوده می‌شود.

ظرف هفته‌های گذشتهُ چندین روز آلودگی هوای تهران از مرز هشدار گذشت و در چند روز نیز مدارس ابتدایی در استان تهران تعطیل شد.

برپایه برخی از براوردهای رسمی، روزانه ۵۰ نفر تنها در تهران به خاطر عواقب مستقیم آلودگی هوا جان خود را از دست می‌دهند.

آلودگی هوا مختص تهران نیست و سازمان بهداشت جهانی، به تازگی اهواز را به عنوان آلوده‌ترین شهر جهان معرفی کرده است.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • Samad

    مسلمأ که آلودگی هوا مختص تهران نیست اما علت تنها پدیده وارونگی هوا نیست بلکه وارونه بازیهای خود ما ملت است که بجای ذکر حقایق و برملا نمودن آلودگیهای فرهنگی و اخلاقی و غیره یا تقصیر را متوجه دشمن خیالی خارجی میکنیم و یا بدنبال پدیده های مختلف میگردیم که چگونگی مرگ سهراب را بعد از کشته شدن به دست پدرش رستم توجیه کنیم. اما نوشیدن این نوش داروها همچون بالا کشیدن جام زهر توسط خمینی بعد از به فنا دادن  میلیونها ایرانی  و عراقی  در ۸ سال جنگ یعنی خودکشی. و این واقعیت خودکشی را مبادا «کش» دهیم که  به عبای رهبر معظم مبادا بر بخورد!