ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

زمانه ورزش، مروری بر اخبار ورزشی هفته: دیدارهای فوتبال در نقاط مختلف دنیا

پیروزی تیم ملی فوتبال ایران برابر تایلند در چهارچوب بازی‌های انتخابی جام ملت‌های آسیا و همچنین بازی‌های حذفی انتخابی جام‌جهانی فوتبال در اروپا و پیروزی تیم ملی فوتبال اروگوئه در برابر تیم فوتبال اردن

در برنامه این هفته زمانه ورزش، از پیروزی تیم ملی فوتبال ایران برابر تایلند در چهارچوب بازی‌های انتخابی جام ملت‌های آسیا و همچنین بازی‌های حذفی انتخابی جام‌جهانی فوتبال در اروپا و پیروزی تیم ملی فوتبال اروگوئه در برابر تیم فوتبال اردن خواهید شنید.

تیم ملی فوتبال ایران، که تا به حال سه بار قهرمان آسیا شده است، با پیروزی سه بر صفر در بانکوک، برابر تیم ملی فوتبال تایلند، در آستانه‌ی رسیدن به دور پایانی جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۵ در استرالیا قرار گرفت. هر سه گل ایران را لژیونرهای تیم ایران زدند. اشکان دژاگه ۲۷، رضا قوچان نژاد۶۲ و علیرضا جهانبخش ۹۴ سه گل تیم فوتبال ایران در این بازی را به ثمر رساندند.
رویداد خوب این بازی حضور بازیکنان ایرانی در کشورهای اروپا و آمریکا بود که به تیم ملی ایران رنگ و بوی تازه ای داده‌اند. دانیال داوری، اشکان دژاگه، رضا قوچان نژاد، علیرضا جهانبخش و مهرداد بیت آشور و مسعود شجاعی تیم ایران را در این بازی همراهی کردند.
تیم ایران، روز سه شنبه با تیم ملی لبنان در بیروت بازی می‌کند که یک نتیجه‌ی مساوی نیز، این تیم را به دور پایانی جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۵ می‌رساند.
برای بررسی بیشتر بازی تیم‌های ایران و تایلند با مهدی نوری، روزنامه نگار و مفسر ورزشی در تهران همراه می‌شویم.

در دیدارهای پلی‌آف(حذفی) انتخابی جام جهانی فوتبال، در منطقه اروپا، جمعه شب فرانسه در آستانه‌ی حذف شدن از جام جهانی برزیل قرار گرفت.
کریستیانو رونالدو با گلی که به سوئد زد، پرتقال را در راه رسیدن به جام جهانی قرار داد. در دیگر دیدارها نیز راه یونان برای رفتن به برزیل هموار شد.
همچنین تیم فوتبال اروگوئه، نماینده آمریکای جنوبی با برد اردن فوتبال آسیا را تحقیر کرد.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.