ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

بدحجاب‌ها اجازه پرواز نخواهند داشت

رئیس پلیس فرودگاه‌های ایران گفته

رئیس پلیس فرودگاه‌های ایران گفته است که به «بدحجاب‌ها» اجازه پرواز داده نخواهد داشت.

حسن مهری، امروز یکشنبه ۲۶ آبان‌ماه ۱۳۹۲ در گفت‌وگو با خبرگزاری مهر با اشاره به طرح موسوم به «امنیت اخلاقی» گفت که این طرح با قدرت در تمامی فرودگاه‌های کشور اجرا می‌شود.

بر پایه این طرح و گفته‌های رئیس پلیس فرودگاه‌های ایران، به «بد حجاب» به هنگام ورود به سالن های فرودگاه تذکر داده خواهد شد و در صورت عدم «اصلاح حجاب»، از ورود آنان به سالن فرودگاه و پرواز جلوگیری خواهد شد.

حق پوشش، از حقوق ابتدایی شهروندان قلمداد می‌شود.

جمهوری اسلامی از سال‌های ابتدایی قدرت‌یابی خود، ابتدا در اداره‌های دولتی و سپس در همه فضایی عمومی، حجاب اسلامی را برای همه شهروندان حتا غیرمسلمانان اجباری کرده است.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • nader

    در روزهای آلوده سال اتفاق افتاد؛ ۱۰ درصد افزایش مراجعه به بیمارستان‌ها و افزایش قابل توجه فوتی‌ها چکیده :شاید توجه به اخبار و آماری که درباره به خطر افتادن سلامت مردم و افزایش مراجعات به بیمارستان‌ها و بهشت زهرا منتشر می‌شود لزوم این موضوع را بیشتر نشان دهد که باید هرچه زودتر برای حل موضوع آلودگی هوا اقدامی صورت بگیرد....