ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

سپاه پاسداران: اعضای تيم ترور دادستان زابل دستگير شدند

روابط عمومی  قرارگاه قدس نيروی

روابط عمومی  قرارگاه قدس نيروی زمينی سپاه پاسداران اعلام کرد چهار تن از اعضای تيم ترور موسی نوری قلعه‌نو، دادستان زابل را دستگير کرده است.

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، رمضان شريف مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران در اين‌باره گفت: "به‌رغم ادعای برخی از گروهک‌های تروريستی، اين ترور هيچ ربطی به گروهک‌های معاند نظام نداشته است."

صبح روز چهارشنبه ۱۵ آبان‌ماه افراد ناشناس موسی نوری را ترور کردند. گروه جیش‌العدل که در سيستان و بلوچستان فعاليت می‌کند مسئولیت این ترور را برعهده گرفت.

این گروه در اطلاعیه خود به این مناسبت نوشت عملیات ترور دادستان زابل را  ”گردان نظامی مولوی نعمت‌الله توحیدی” به انتقام اعدام ۱۶ بلوچ انجام داده است.

اطلاعیه جیش‌العدل موسی نوری را کسی معرفی کرد که به‌گفته این گروه با همکاری محمد مرزیه، دادستان زاهدان در سیستان و بلوچستان “جنایات زیادی” مرتکب شده و اعدام ۱۶ بلوچ نیز توسط آن‌ها صورت گرفته است.

اين در حالی است که رمضان شريف گفت: "اين ترور مربوط به موضوع قاچاق و انتقام‌گيری بوده است."

ابراهيم حميدی، رئيس دادگستری استان سيستان و بلوچستان نيز گفت: "بعد از ترور دادستان زابل، تيمی مرکب از نيروهای اطلاعاتی، امنيتی و قضايی در سيستان و بلوچستان تشکيل شد که موضوع را پيگيری می‌کردند."

وی افزود: "به‌دست آوردن سرنخ‌هايی در طول اين مدت منجر به بازداشت چهار نفر از عوامل اين گروه شد و البته دو نفر ديگر نيز تحت تعقيب هستند."

به‌گفته رئيس دادگستری استان سيستان و بلوچستان "پرونده در حال حاضر در مرحله تکميل تحقيقات مقدماتی است و بعد از طی کردن اين پروسه در روال رسيدگی قرار خواهد گرفت."

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.