ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

چه کسی رئیس جمهور جدید افغانستان خواهد بود؟

در دومین ویژه برنامه انتخابات افغانستان، به فهرست نهایی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری افغانستان می پردازیم. مهمانان این برنامه زهرا سپهر و فهیم دشتی، دو روزنامه‌نگار و کارشناس مسایل سیاسی در افغانستان هستند.

انتخابات ریاست جمهوری افغانستان قرار است که پنجم ماه آوریل سال ۲۰۱۴ برگزار شود. در سالی که هم نیروهای خارجی این کشور را ترک می کنند و نیز انتخابات ریاست جمهوری این کشور برنامه‌ریزی شده است.
طبق قانون این کشور حامد کرزی، ریس جمهور کنونی افغانستان، حق نامزد شدن در این انتخابات را ندارد. اما آیا این به آن معناست که او از صحنه سیاسی افغانستان دور خواهد شد؟
چه کسی رئیس جمهور جدید افغانستان خواهد بود؟
رادیو زمانه، قصد دارد که در چند برنامه رادیویی  این پرسش‌ها را با کارشناسان محلی در افغانستان درمیان بگذارد و صحنه سیاسی سال آینده این کشور را بررسی کند.

در دومین ویژه برنامه انتخابات افغانستان، به فهرست نهایی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری افغانستان و همچنین چهره‌های برجسته این فهرست می پردازیم. مهمانان این برنامه زهرا سپهر و فهیم دشتی، دو روزنامه‌نگار و کارشناس مسایل سیاسی در افغانستان هستند که از مشاهده‌ها و نشانه‌های شاخص پشت صحنه‌ی انتخابات و جریان ثبت‌ نام شدن نامزدهای این عرصه می گویند.

بخش اول این ویژه برنامه با عنوان «سال سرنوشت‌ساز برای افغانستان» نیز در اینجا برای شما قابل دسترس است .‎

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.