ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

تجمع اعتراضی دانشجويان در پی مرگ يک دانشجو بر اثر برق‌گرفتگی

در پی مرگ کوروش صوفیه،

کوروش صوفيه

در پی مرگ کوروش صوفیه، دانشجوی دانشکده پرديس کشاورزی بر اثر برق‌گرفتگی در محوطه خوابگاه، دانشجويان در ميدان اين دانشکده تجمع اعتراضی برگزار کردند.

خبرگزاری مهر به‌نقل از آرش رحمتی، معاون مرکز فوريت‌های پزشکی استان البرز نوشته است، شامگاه چهارشنبه کوروش صوفیه، يکی از دانشجويان پرديس کشاورزی و منابع طبيعی دانشگاه تهران واقع در کرج دچار برق‌گرفتگی شد و جان خود را از دست داد.

به‌گفته وی، مأموران برای امدادرسانی در محل حاضر شدند اما اين دانشجو پيش از رسيدن نيروهای امدادی جان خود را از دست داد.

اين در حالی است که يک دانشجو که شاهد ماجرا بود در گفت‌وگو با خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا) اين موضوع را تکذيب کرد و افزود پس از حدود ۴۰ دقيقه از برق‌گرفتگی کوروش صوفیه، مأموران تأسيسات رسيدند و مرکز برق مرکزی آن محدوده را قطع کردند.

تارنمای دانشجونيوز نوشته است کوروش صوفیه تنها فرزند يک خانواده اهل تسنن ساکن سنندج بود.

بنا به اين گزارش، روز گذشته جمعی از دانشجويان به‌دليل "بی‌کفايتی و بی‌لياقتی مسئولان اين دانشکده" در ميدان دانشکده پرديس کشاورزی و منابع طبيعی تجمع گسترده‌ای برگزار کرده و خواستار جوابگويی مسئولان و برکناری تمام افراد دخيل در مرگ اين دانشجو شدند.

دانشجونيوز به‌نقل از يکی از دانشجويان اين دانشگاه نوشته است نقص سيستم روشنايی محوطه خوابگاه اتصالی داشته و کوروش صوفیه پس از تکيه دادن به آن دچار حادثه شده است.

اين دانشجو وضعيت تأسيسات و بهداشت اين خوابگاه را "بسيار بد" توصيف کرده و گفته است مسئولان به آن رسيدگی نمی‌کنند.

وی همچنين نبود يک پزشک در اين دانشگاه و دير رسيدن اورژانس را از ديگر دلايل اين حادثه عنوان کرده است.

يک دانشجوی ديگر پرديس کشاورزی گفته است: "اين اولين بار نيست که اين حادثه اتفاق می‌افتد و پيش از اين نيز سه بار سيم‌های لخت بين تيرهای چراغ برق بين خوابگاه سه و چهار جان دانشجويان را تهديد کرده بود که متأسفانه مسئولان جز برخورد موردی اقدام اساسی برای حل مشکل انجام ندادند."

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.