ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

علی مطهری: مصوبه شورای عالی امنيت ملی درباره حصر موسوی و کروبی قابل لغو است

علی مطهری، نماينده تهران در

علی مطهری، نماينده تهران در مجلس ايران در پاسخ به اظهارات حيدر مصلحی، وزير پيشين اطلاعات که حصر ميرحسين موسوی و مهدی کروبی را مصوبه شورای عالی امنيت ملی اعلام کرده، گفت اين مصوبه قابل لغو است.

علی مطهری، نایب رئیس مجلس شورای اسلامی

مصلحی به‌تازگی گفته است حصر خانگی موسوی و کروبی مصوبه شورای عالی امنيت ملی است که به نمی‌توان آن را به‌سادگی لغو کرد.

علی مطهری در اين‌باره به خبرآنلاين گفت: "به همان سادگی که اين مصوبه ايجاد شده، با توجه به شرايط جديد کشور و عدم ضرورت آن قابل لغو شدن است."

ميرحسين موسوی، مهدی کروبی و زهرا رهنورد از بهمن ۱۳۸۹ در حصر خانگی به‌سر می‌برند.

مطهری همچنين در پاسخ به اظهارنظر مصلحی که موسوی و کروبی را "محارب و باغی"‌دانسته، گفت: "اگر منطق مصلحی درست باشد، اولين کسی که محارب و باغی است آقای احمدی‌نژاد است که بارها قانون‌شکنی کرد."

وی افزود: "اگر اين منطق آقای مصلحی را مبنا قرار دهيم خيلی افراد محارب می‌شوند. مثلا تکليف خود آقای مصلحی چه می‌شود که در زيرمجموعه ايشان بر خلاف قانون، کارگذاری دستگاه شنود در دفتر کار من اتفاق افتاد؟"

به گفته مطهری "معلوم نيست آقای مصلحی با اين اطلاعات فقهی چگونه وزير اطلاعات شده‌اند در حالی که شرط وزير اطلاعات مجتهد بودن است."

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.