ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

عضو مجلس خبرگان: در توافق هسته‌ای ممکن است بيشتر داده و کمتر گرفته باشيم

احمد علم‌الهدی، عضو مجلس خبرنگان

احمد علم‌الهدی، عضو مجلس خبرنگان و امام جمعه مشهد از توافق هسته‌ای ايران و کشورهای گروه ۱+۵ انتقاد کرد و گفت  ممکن است در اين توافق ايران بيشتر داده و کمتر گرفته باشد.

به‌گزارش خبرگزاری تسنيم: علم‌الهدی گفت: "اين‌که نبايد با تحليل‌ها فضا را ملتهب کرد، از اين حيث بوده که در حال حاضر نمی‌توانيم کاری بکنيم، نمی‌توان توافق را که به هم زد و از طرفی در اجرای توافق ما وظيفه‌ای نداريم، اين وظيفه خود دولت است که امضا کرده و پای نفع و ضرر آن بايد بايستد."

وی افزود: "در اين توافق يک نفع صددرصدی نصيب ما نشده که ما به آرامش دست پيدا کنيم و مشکلاتمان را به‌طور کامل حل شده باشد بلکه حتی ممکن است در اين تعامل بيشتر داده و کمتر گرفته باشيم."

اين عضو مجلس خبرنگان همچنين گفت: "با اين توافق مسيری برای دشمن باز کرده که بايد مراقب بود، چرا که با تقابل مرموزتری به سراغ ما می‌آيد."

احمد علم‌الهدی از گزارش ۱۰۰ روزه دولت که حسن روحانی آن را در يک برنامه گفت‌وگوی تلويزيونی ارائه کرد نيز انتقاد کرد و گفت: "روحانی انتقادی نسبت به دولت گذشته داشت که نقدی يک‌طرفه بود و در بقيه مدت زمان بيشتر توضيحات وی مرتبط به آينده بود و وعده‌هايی که اميد است به آن وفا شود."

حسن روحانی در گفت‌وگوی تلفنی خود از عملکرد دولت محمود احمدی‌نژاد به‌شدت انتقاد کرد.

روحانی تورم بالای ۴۰ درصد و رشد منفی سال ۹۱ را در تاریخ ۵۰ ساله کشور بی‌سابقه دانست.

روحانی در زمینه فعالیت‌های فرهنگی نيز گفت: “سیاست دولت این است که مداخلات را در امر فرهنگ به حداقل برساند.”

امام جمعه مشهد در اين‌باره گفت: "اين‌که رئيس‌جمهور بخواهد بگويد دولت در فرهنگ حتی‌الامکان دخالت نمی‌کند، مثل اين می‌ماند که دولت بگويد در امنيت شما حتی‌الامکان دخالت نمی‌کند."

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • hasani

     پنداری حق مسلم ماست ماستمالی شد؟!

  • بی نام

    این جناب علم الهدی نه علم دار و نه هدایی ایشان فقط میخواهند میانه ها را به هم بزنند.  اگر ضرری پیش امد دولت باید انرا تقبل کند و اگر سودی عاید شد به خاطر همین ایرادگیری سرکار معظم علم الهدی است.  باید خاطرنشان شود که اگر این قرارداد به انجام نمی رسید اتا قبل از پایان سال ۱۳۹۲ یعنی سه ماه دیگر مردم ایران می بایستی به جای نان اورانیوم غنی شده  بخورند و به جای غذا هم خدا میداند.   قباحت هم چیز خوبی است که ادم انرا یک کمی بهفمد.  حالا اگر متن و مفاد قرارداد را دوست ندارید میتواند هروقت که خواستید انرا منحل کنید تا حق و سهم هیچکس از اورانیوم غنی شده حیف و میل نشده باشد. 

  • رضا

    واقعا متوجه نمیشم آخوندی مثل علم الهدی چگونه درکی میتونه از روابط جهانی، دیپلماسی و سیاست گذاری داشته باشه. متاسفانه آدمهایی که دانش و درکشان در حد آداب میان تنه و پایین تنه است در مورد آینده یک ملت تصمیم میگیرند.

  • بی نام

    به این میگویند سفسطه و از نوع  ارزان قیمت ان.  بنده که نتوانستم به درستی بفهمم منظور اقا از این اظهارات چیست اما از محتوای کلام بر می اید که ایشان فقط بلد هستند اسب قزل سوار شوند و سر سوزنی هم از اسب اشوبگری ودرماندگیشان پاتیین نیایند.  حالا به فرض اینکه  مقدار بیشتری از اورانیوم ۲۰ درصدی را از دست داده باشید ایا مردم میتوانند اورادیوم غنی شده را لای نان بگذارند وا انرا بخورند.  اقای روحانی به صحت و با متانت به همه اطلاع دادند که  خزانه خالی تحویل گرفته اند و میزان گندم یکی از سیلوها فقط کفاف ۳ روز جمعیت تحت پوشش را میداد.  اقای ظریف هم که به ملت اطلاع دادند که غدی سازی که حط قرمز حکومت بود بر جا مانده و تازه هریک از طرفین میتواند انرا یک طرفه منحل کند.  ّری نباید فض را ملتهب کرد تا ایشان خود یک تنه انرا ملتهب کنند.  ضاهرا ایشان در سیاست که هیچ خبرگی ندارند پس باید پرسید خبرگی ایشان در چیست !؟  ایا ایشان خبره در اسب قزل سواری و اشوب گری نیستند. دولت روحانی و هیءت نمایندگی ایران در مذاکرات هسته ای همه ملامت ها و مشکلات را به خود گرفتند تا کشور را از بن بست احمدی نژاد و دولت علیه و بی کفایت ایشان در اورند.  اقای خلمنه ای هم ایشان را تقدبر کردند.   ایا این خود فرافکنی نیست که بگوییم دولت باید پای ظررش بایستد؟   حتما اگر نفعی هم عاید شود به خاطر انتقاد بالا اجاقی این  خبره فرافکنی است.  مردم ایران بیدارند و میداندد که چگونه برخورد کنند. 

  • Majid

    “و گفت ممکن است در این توافق ایران بیشتر داده و کمتر گرفته باشد.“ “ممکن است؟!؟“  ایران و یا مشت آخوند جاهل و نادن چون علم الهدی؟!؟ وقتیکه یک عضو باصطلاح خبره؟!؟ از مجلس خبرگان!؟! از یک قرداد مهم به  اینصورت حرف میزند وای بر حال مملکت که نابودی آن دیر یا زود در پس کوچه است. وای.