ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

سايت "بهارنيوز" فيلتر شد

سايت “بهارنيوز” که رويکردی اصلاح‌طلبانه

سايت "بهارنيوز" که رويکردی اصلاح‌طلبانه دارد از دو روز پيش در ايران فييلتر شده است.

به‌گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا) منصور قنواتی، مدير مسئول سايت "بهارنيوز" درباره‌ علت فيلتر شدن اين سايت گفت: "از روز چهارشنبه تذکری از سوی کارگروه تعيين مصادق مجرمانه رايانه‌ای به‌صورت ايميل دريافت کرديم که در آن از ما خواسته شده بود تا خبری مبنی بر اظهارات آقای علی مطهری در پاسخ به آقای جنتی را از روی سايت برداريم."

مدير مسئول "بهارنيوز" افزود: "با اين‌که اين خبر در اکثر سايت‌های خبری کار شده بود ما به احترام اين کارگروه خبر را از روی سايت برداشتيم اما با توجه به نظراتی که از استان‌ها و شهرستان‌های مختلف دريافت کرديم، متوجه شديم که سايت «بهارنيوز» در اکثر«آی‌اس‌پی»ها فيلتر شده و تعداد اين «آی‌اس‌پی»ها در حال افزايش است."

به‌گفته منصور قنواتی، هم‌اکنون فقط چند شرکت اينترنتی هستند که از طريق آن‌ها سايت "بهارنيوز" قابل ديدن است.

احمد جنتی، دبیر شورای نگهبان در نماز جمعه روز یکم آذرماه تهران با اشاره به حصر خانگی میرحسین موسوی و مهدی کروبی، از رهبران جنبش اعتراضی سال ۸۸، موسوم به جنبش سبز، گفت “نظام خیلی بر سر این‌ها منت گذاشته است که زنده هستند”.

وی همچنين افزود: "اگر رأفت نظام نبود موسوی و کروبی باید اعدام می‌شدند."

علی مطهری، نماينده مجلس در نامه‌ای به احمد جنتی به اين سخنان وی اعتراض کرده و گفته بود: "آیا اعتراض به نتیجه یک انتخابات،‌ محاربه است؟ "

مطهری افزوده بود: "باید به آقای جنتی گفت به وجدانتان رجوع کنید و از او بپرسید آیا مقصر و عامل اصلی این اتفاقات اعتراض آن‌ها بود یا نوع برخورد ما؟"

سايت "بهارنيوز" از اواخر سال ۹۰ خورشيدی فعاليت خود را آغاز کرد و تاکنون فيلتر نشده بود.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • سایت “بهارنیوز” فیلتر شد » اصل ١٩

    […] رادیوفردا- سایت “بهارنیوز” که رویکردی اصلاح‌طلبانه دارد از دو روز پیش در ایران فییلتر شده است. […]