ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

نتانياهو: اسرائيل آماده واکنش مناسب به خطر هسته‌ای ايران است

بنيامين نتانياهو، نخست‌وزير اسرائيل به‌هنگام

بنيامين نتانياهو، نخست‌وزير اسرائيل به‌هنگام سفر به رم به‌مناسبت عيد سال نو يهودی اعلام کرد که در صورت ضربه هسته‌ای از سوی ايران، اسرائيل ظرفيت‌های برای واکنش مناسب را دارد.

به‌گزارش خبرگزاری روسی ريانووستی، بنيامين نتانياهو گفت: "ما در برابر خطری که مردم کشور ما را تهديد می کند، سکوت نخواهيم کرد و واکنش مناسب نشان خواهيم داد".

نخست‌وزير اسراييل تأکيد کرد که جامعه جهانی بايد به "توهم‌"های خود در مورد ايران پايان دهد.

به‌گفته نتانياهو لغو برخی از تحريم‌ها عليه ايران بر اساس توافقنامه ژنو، تنها سبب شده که برنامه هسته‌ای ايران با سرعت بيشتری پيش برود.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • امیر داوری

    بدبخت تو در برابر یک گروه دفاع مردمی به نام حزب الله لبنان فقط 33روز توانستی مقاومت کنی و چه ذلیلانه دستهای خود را به نشانه تسلیم بالا بردی. شما صهیونیستها تنها هنرتان کشتن مردم بی دفاع و زنان ، کودکان و محاصره مردمی است که در غزه به زندگی خود میپردازند. صهیونیستها خوب میدانند در صورت اشتباه استراتژیک چه هزینه ای را باید بپردازند **** در قبال یک ماجراجویی ساده. چه زیبا گفت معمار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی "رژیم صهیونیستی *****."

  • mmansour piry khanghah

    واق واق واق.... بنیامین نتانیاهوجانایتکار و رهبر تروریستهای یهودی (صهیونیست) به‌هنگام سفر به رم اعلام کرد که در صورت ضربه هسته‌ای از سوی ایران، اسرائیل ظرفیت‌هائی برای واکنش را دارد.