ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

"احمدی‌نژاد: نرمش قهرمانانه بايد زمان من مطرح می‌شد"

 تارنمای جهان نوشته است محمود

 تارنمای جهان نوشته است محمود احمدی‌نژاد، رئيس‌جمهور پيشين ايران در آخرين جلسه با برخی از همکارانش در دولت دهم گفته است، سياست "نرمش قهرمانانه" که پيش از توافق هسته‌ای ايران با قدرت‌های بزرگ از سوی آيت‌الله علی خامنه‌ای، رهبر جمهوری اسلامی مطرح شد، بايد زمان وی مطرح می‌شد.

بنا به اين گزارش احمدی‌نژاد گفته است: "زمان من بهترين موقع برای مذاکره با آمريکا بود. آن موقع بايد نرمش قهرمانانه مطرح می‌شد که نشد."

احمدی‌نژاد همچنين در واکنش به انتقادهای مقام‌های دولت جديد از دولت‌های نهم و دهم گفت: "حالا ديگر کشور گل و بلبل شده‌ است و ظاهرا فقط مشکل من بودم."

احمدی‌نژاد تأکيد کرده است: "دليل دشمنی اين‌ها با من اين است که من پول مردم را به خودشان داده‌ام ولی اين‌ها مانده‌اند و نمی‌توانند پولش را تأمين کنند."

به‌گفته رئيس‌جمهور پيشين ايران، حسن روحانی "برای اصلاح داخلی نگاه به خارج دارد و اين جواب نخواهد داد و مردم هم به‌زودی خواهند فهميد".

اين گزارش می‌افزايد احمدی‌نژاد در مورد اکبر هاشمی رفسنجانی، رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام و علی و صادق لاريجانی، دو برادر مسئول قوه مقننه و قضائيه اظهارنظر کرده و گفته است هاشمی رفسنجانی هنوز از وی انتقام نگرفته و برای برخورد با وی و دوستانش برنامه دارد؛ و برادران لاريجانی نيز همچنان عليه وی فعاليت می‌کنند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • Samad

    اگر کشور مان کشور گل و بلبل نمیبود که هر دم زاغ سیاهی از زاغستان نظام فرا نمیرسید که دسته گلی برای فریب عامه در جلوی میکروفونهای متعدد قرار داده و مرتب بلبلی کند و حرافی. و کوچکترین فرقی بین زاغان مزرعه زاغان نظام نیست چه آن زاغ احمدی نژاد باشد و چه روحانی نژاد. که همه زاغند در باغ زاغ و مترسک معظم که زاغ سیاهشان را قهرمانانه همواره چوب نرمش میزند.  و بهتر است که این فصه را دگر «کش» ندهیم که مبادا آرامش سلطان زاغان بهم بخورد. ایول.  

  • hasani

    تما م همکاران فاسدش   در امان هسنند و حالا  آوا ز  ابوو عطا میخواند..  

  • احمد

    من نمیدانم این آقا اگر حرف نزند میگویند لالمونی گرفته ! هشت سال مملکت را با حمایت از ما بهتران به روزه سیاه کشاندی هنوز هم حرافی میکنی ؟!

  • reza

    به خدا اگر در زمان شما  این اتفاق می افتاد بازهم وضع مردم تغییری نمیکرد زیرا اطرافیان شما انقدر غرق در فساد ومافیای اقتصادی اسیر بودند وفقط برای نفع شخی خویش کار میکردند الان ملت هرچی میکشه از ۸سال بی لیقتی شما و اطرافیان شما هست شا بودد که باان سخنان نسنجیده  خوددنیا را بر علیه ایران بسیج کردن ملت ایران هیچوقت خیانتهای شمارا نخواهد بخشید.