ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

مهاجران غيرقانونی که از ترکيه به اروپا می‌روند به اين کشور بازگردانده می‌شوند

اتحادیه اروپا و ترکیه پس

اتحادیه اروپا و ترکیه پس از مذاکراتی طولانی توافق کردند که در قبال تسهيل دريافت رواديد اروپا برای شهروندان ترک، دولت ترکيه مهاجران غيرقانونی را که از اين کشور به اروپا می‌روند به ترکيه بازگرداند.

احمد داووداوغلو توافق با اروپا را "تاريخی" توصيف کرد

به‌گزارش خبرگزاری آلمان، ترکيه يکی از کشورهايی است که از طريق آن مهاجران بسياری به اروپا می‌روند و برپايه اين توافق دولت اين کشور مانع از ورود مهاجران غيرقانونی به اروپا خواهد شد.

بنا به اين گزارش، به‌رغم توافق اروپا با ترکيه، اتحاديه اروپا کنترل شديدی را در مرزهای خود برقرار خواهد کرد و ۵۰ ميليون يورو بيشتر برای گشت‌های مرزی و همچنين تأمين نيازهای مهاجران تازه‌رسيده بودجه خواهد گذاشت.

در همين حال، تمام خارجيانی که از کشورهای عضو پيمان شنگن وارد نمی‌شوند برای سفر به اروپا بايد ثبت الکترونيکی شوند و ۱۰ انگشت‌شان انگشت‌نگاری شود.

اين‌که برای شهروندان ترک از چه تاريخی دريافت رويداد از کشورهای اروپايی ساده‌تر خواهد شد، هنوز مشخص نيست اما به‌گفته احمد داووداغلو، وزير امور خارجه ترکيه حداکثر سه سال و نيم ديگر به‌اجرا گذاشته خواهد شد.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.