ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

علم‌الهدی: اگر دولت بخواهد موسوی و کروبی را آزاد کند در وظايف ساير قوا دخالت کرده است

احمد علم‌الهدی، امام جمعه مشهد

احمد علم‌الهدی، امام جمعه مشهد گفت اگر دولت بخواهد ميرحسين موسوی و مهدی کروبی، دو تن از رهبران مخالفان را که در حصر خانگی به‌سر می‌برند، آزاد کند در وظايف ساير قوا دخالت کرده است.

احمد علم‌الهدی، امام جمعه مشهد

علم‌الهدی در گفت‌وگو با "آدینه تهران"، هفته نامه ستاد نماز جمعه تهران گفت: "در اخبار خواندم و شنيدم که در دستگاه دولت عده‌ای گفته‌اند ما می‌خواهيم از رهبری برای موسوی و کروبی عفو بگيريم؛ اگر ايشان عفو بفرمايند ما که بخيل نيستيم. ولی اگر دولت بخواهد با تکيه بر امکانات دولت اين کار را انجام دهد اين امر دخالت در وظايف ساير قوا است."

علم الهدی همچنين با اشاره به اين‌که حصر موسوی و کروبی به دستور دادستان بوده، افزود: "اين حصر نه به‌عنوان عقوبت کار سران فتنه، بلکه دادستان با توجه به ارتباطاتی که اينان با جريان‌های خارجی فتنه‌گر داشتند و به دليل جلوگيری از اين امر دستور حصر را صادر کردند."

به‌گفته وی، اگر حسن روحانی، رئيس‌جمهور ايران بخواهد حصر خانگی موسوی و کروبی لغو کند "بايد آنان را به دادگاه تحويل دهند تا مانند سايرين محاکمه شوند".

احمد علم‌الهدی ضمن بيان اين‌که بخشيدن موسوی و کروبی در حوزه صلاحيت آيت‌الله علی خامنه‌ای، رهبر جمهوری اسلامی است گفت وی گفته است "اين افراد بيايند توبه نمايند و قضيه را تمام کنند".

میرحسین موسوی، مهدی کروبی و زهرا رهنورد، همسر موسوی، نزدیک به هزار روز است که بدون محاکمه در حصر خانگی به‌سر می‌برند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • سمراد

    آقای علم الخطا! کدام قوا را می گویی؟ اینها که حکم قضایی یا قانون باعث حصر خانگیشان نشده. مصوبه ی شورای امنیت ملی بوده که رییسش رییس جمهور است. اگر هم منظور رهبری است که باید اعلام کند این کار را خواسته و لابد حکم حکومتی هم بدهد که همگان بدانند بی دادی از کجا نشات می گیرد. راستی مخاطبان شما کی هستند که چنین سخنان بی مایه ای را خریدارند؟ نمازگزاران مشهدی اینقدر کم سواد و نادان هستند؟