ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

پاسخ مصلحی به ظريف: می خواهم بگويم تو غلط می‌کنی

حيدر مصلحی، وزير اطلاعات دولت

حيدر مصلحی، وزير اطلاعات دولت دهم در پاسخ به سخنان محمدجواد ظريف، وزير امور خارجه در مورد توان نظامی آمريکا به او گفت "غلط می‌کنی".

به‌گزارش خبرگزاری جمهوری اسلامی ايران (ايرنا) مصلحی که در شهرستان فومن سخن می‌گفت کسانی که در داخل کشور قدرت دفاعی ايران را کم‌رنگ نشان می‌دهند مورد انتقاد قرار داد و بدون آن‌که نامی از محمدجواد ظريف ببرد گفت: "يکی از افراد در جمع دانشجويان دانشگاهی در کشور گفته که آمريکا اگر بخواهد می‌تواند در عرض ۱۰ دقيقه تمامی تأسيسات هسته ای و استراتژيک ايران را نابود کند. اين موضوع نشان‌دهنده نفهمی آن‌هاست و برای اين افراد زود است که قدرت نظامی ايران را بشناسند."

وزير اطلاعات پيشين ايران افزود: "من به دنبال آن شخص می‌گردم تا به او بگويم تو غلط می‌کنی، شما که از توان دفاعی کشور خبر نداری و در مسير اصلی انقلاب نيستی؛ چگونه به خود اجازه می‌دهی چنين اظهاراتی بگويی."

مصلحی مذاکره تلفنی حسن روحانی، رئيس‌جمهور ايران و باراک اوباما، رئيس‌جمهور آمريکا در نيويورک را نيز "کار غلطی" دانست و گفت آيت‌الله علی خامنه‌ای، رهبر جمهوری اسلامی هشدار داده است که اگر "از استکبار جهانی غافل شويم، ضربه جبران‌ناپذيری خواهيم خورد."

محمدجواد ظريف در سخنان چند روز پيش خود در جمع دانشجويان دانشگاه تهران گفته بود: "آيا فکر کرديد آمريکا که می‌تواند با يک بمب تمام سيستم دفاعی ما را از کار بيندازد از سيستم دفاعی ما می‌ترسد؟ آيا واقعا به خاطر قدرت نظامی، آمريکا جلو نمی‌آيد؟"

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • hasani

    ابوموسی را هم  میخواسته برگرداند؟!

  • امیر داوری

    به کامنت خانم سمراد دقت کنید : "آمریکا اگه بخواد همزمان به 30 کشور حمله میکنه مطمین باشید امریکا واقعا نماد صلحه، تا حالا واسه 50 تومن پول لنگ نموندی اصلا حق اظهار نظر نداری" برخی ها با رویاهایشان زنده اند . آمریکا خودش هم چنین باوری ندارد. امروز قدرت پوشالی آمریکا رو به زوال است. واقعا اگر لنگ 50 تومان بودی از *** آمریکایی تقاضا میکردی آنها که 20 میلیون دلار برای براندازی درجمهوری اسلامی ایران تصویب کرده بودند.

  • s.m.s

    میخواهم به جناب مصلحی و دیگر برادران لاف زن ساندیس خورعزیز ؛ عرض کنم ؛ که از  قدرت و تدبیر نظامی  شما همین بس که وقتی در مانورهایتان با دشمن فرضی میجنگید ؛ کلی کشته و تلفات می دهید ؛ وای به روزی که با  دشمن واقعی روبرو شوید. سرداران نظامی شما آنقدر غرق فساد و رشوه خواری هستند ؛ که آمریکا از تمامی جزییات فیها خالدون تان هم با خبر است.  ضمنا اگر تا بحال هیچ حمله ای به ایران صورت نگرفته است (که امیدوارم که هرگزهم اتفاق نیفتد) تنها به خاطر افکار عمومی آمریکا و شرایط منطقه بوده است  و نه تجهیزات پوشالی قوای سرکوبگری که تنها مردم خود را میکشد و یک ثانیه هم توان مقابله با آمریکا را ندارد.

  • محسن

    آقای مصلحی شما که خود را دارای بصیرت آیه الله خامنه ای می دانید بروید ادب را از آقا یاد بگیرید که تا حالا رهبری به چه کسی گفته «غلط می کنی» ادبیات کوچه بازای برای یاوران خامنه ای سنجیده نیست ثانیا جطور جرات به خود می دهید کار شخصیت دوم مملکتی را حمل بر «غلط » کنید و حال زمان دولت قبلی در استراحت تشریف داشتید که جسارت یازده روز قهر احمدی نژاد را کار غلط ندانستید ؟؟؟؟؟؟ از شما جواب می خواهیم ای یاور امام خامنه ای

  • امیر داوری

    آمریکا و رژیم صهیونیستی هیچ غلطی نمیتوانند بکنند.حتی اگر در داخل ایران خائنینی بعنوان ستون پنجم دشمن به آنها کمک کنند. پیش به سوی ایرانی هسته ای و ابرقدرت جدید منطقه و جهان.

  • K9

    آنهائیکه ادعا می کنند که ایران در اثر فشار آمریکا و غرب جام زهر را نوشیده و دست از فعالیت های هسته ای اش برداشته است اشتباه می کنند. مسئولین بار ها تکرار کرده اند که به برنامه هسته ای ادامه خواهند داد اما مشخص نکرده اند که صقصد شان از برنامه های هسته ای چیست. اخیرا من با خبر شده ام که ایران از چندین کشور تولید کننده خرما چندین هراز تن هسته خر ما سفارش داده که در کارخانجات رنگارنگ هسته ای آنها را به ارد تبدیل خواهد کرد. با این عمل به اصطلاح با یک سنگ دو گنجشک را شکار می کنند که اولا: از ارد بدست امده می توانند نان به پزنند و شکم گرسنه ایرانیها را که در اثر تحریم ها خالی مانده است را پر کنند ثانیا: اگر ادعا کنند که ایران دست ازفعالیت های هسته ای اش بر نداشته اند و همه تاسیسات هسته ای 24 ساعته مشغول بکارند دروغ نگفته باشند. به این زودی ها نان از ارد هسته خرما وارد بازاز خواهد شد. پیش به سوی فعالیت های تمام وقت هسته ای ایران

  • amir

    آقای مصلحی آقای ظریف نماینده منتخب مردم میباشد تو به چه جراتی به مردم ایران صراحتا بی احترامی میکنی ،پس آقای مصلحی خفه شو بتمرگ سرجات

  • lmilad

    غلط رو خودت میکنی با هفت جد و ابادتون مردک نفهم تو از گرونی چی میفهمی تا حالا واسه 50 تومن پول لنگ نموندی اصلا حق اظهار نظر نداری امریکا اگه بخواد همزمان به 30 کشور حمله میکنه مطمین باشید امریکا واقعا نماد صلحه نه کشوری که ادعای مسلمانیت میکنه و منافع خودش بیشتر از جون برادراش اهمیت داره

  • سمراد

    ادبیات آخوندی در حقیقت همین هایی است که موقع عصبانیت از دهانشان می شنویم. خمینی و خامنه ای هم به گاه عصبانیت آن روی آخوندی خود را نشان می داد. خامنه ای همین اواخر خودنمایی تمام عیاری در زمینه ی فحاشی داشت. البته اینها خیلی هم از عامه ی مردم ایران جدا نیستند. مردمی که از فحاشی و ضعیف کشی لذت وافر می برند و شدیداً خود بزرگ بین هستند بطوریکه که نفرت باقی ملل را بر می انگیزند. و البته فراموش نکنیم که مقایسه ی شاخص های جهانی نشان داده از کم هوش ترین ملت های خاور میانه هستند و این حقیقت بسیار مهم را هرگز نباید فراموش کنیم. مثل طفل عقب مانده ای که هرگز نباید آرزوی رسیدن به جاهای بالا را داشته باشد. همان که زنده است خودش معجزه ای است. چنین مردمی، چنین رهبرانی هم لازم دارند و اگر غیر از این باشد جای تعجب خواهد بود.تمام دنیا می خواهد قبل از اینکه کشوری با جمعیت 75 میلیون راس را زیر بمب و گلوله منهدم کند مطمئن شود واقعاً راه دیگری برای نجاتشان وجود ندارد ولی اینها فکر می کنند همه از لات بازی هایشان می ترسند. باور کنید اگر کره شمالی و پاکستان در ساخت تاسیسات هسته ای از ما سالها جلو هستند معنای آن این است که هر کشور دیگری هم می تواند با نابخردی و صرف هزینه های زیاد این کار را بکند و تازه ما که همه ی این تاسیسات را از عبدالقدیر خان و کیم ایل سونگ ابتیاع کرده ایم و ابداعی در بین نبوده.

  • علی

    مزخرفات و اروغ های حیدر خان شبیه لافهای وزیر تبلیغات صدام در زمان حمله امریکا است که هر روز خیبر از نابودی امریکایی ها میداد.

  • farid

    باید زهر خوردن را توجیه کند.  میلیادها دلار هزینه برای غنی سازی ۲۰ در صدی و حالا باید همه را به میله سوخت یا ۵ در صدی تبدیل  کنند. !  واقعا با بر دادن این پولها  چه خیانتی کرده اند. 

  • محمد

    حساب ایران از جمهوری اسلامی جداست امروز خیلی از پاسدارا هم دیگه حاضر نیستند برای اخوندا به جنگند اگه غیر از این بود خمینی در مقابل صدام جام زهرو نمیخورد خامنه ای هم مجبور به نرمش قهرمانانه نمیشد

  • Samad

    از کامنت arian در بالا: "رهبری مقاوم و جان بر کف، حجت را بر آمریکاییان تمام کرد ک ایران بر اساس شعار امام حسین (ع) زندگی با ذلت را نمی پذیرد و آماده شهادت است!!!" اما این رهبر مقوایی و جان چو کف، به محض اشغال دو کشور همسایه ایران توسط آمریکاییان بر اساس شعار امام خمینی (ره) که «مرگ خوب است اما برای همسایه» ذلت مردم افغانستان و عراق را پذیرا شده و دولتیان تحمیلی بر ایشان را به رسمیت شناخت!!!  نتیجه اینکه مقوا بهیچ وجهی مقاوم نبوده و جان همسایه چون کف بی ارزش است!

  • سعید

    اتفاقن ظریف هم همین را می گوید که جنابعالی غلط می کنی که حرف می زنی ... الان چه کاره ی مملکتی تو ... آره تئ ... پس لطفن خفه ... رد شو باد بیاد !

  • امیر داوری

    بزرگ کردن قدرت پوشالی آمریکا هیچ نفعی به سود ما ایرانیها ندارد. به قول حضرت امام خمینی (ره) آمریکا هیچ غلطی نمیتواند بکند. که در این مدت 35 سال هر کاری بر علیه جمهوری اسلامی میتوانسته انجام داده است اما خوشبختانه پیش بینی آن عزیز سفر کرده درست از آب درآمده است و آمریکا هیچ غلطی نتوانسته است بکند.

  • بی نام

    باید به بابا حیدر گفت: جرفات به من امید داد    جنگو برام نوید داد؛ کفن پوشم دوباره  درد دلم شد چاره  بابا حیدر بابا حیدر  اقای ظریف برداشت و مضنه درستی از توان نظامی ایران دارد. در عین حال که قدرت نظامی و یا بیشتر شرخری و ماجراجویی ایران قابل ملاحظه است اما اگر امریکا و اسراییل مداحله نظامی را بهترین گزینه میدیدند لازم به این همه برو برگرد و بده بستان نبود.  یکی از دلایل عدم مداخله نظام هم اینست که درافتادن با سپاه و بسیج ایران میتواند به افزایش قدرت و توان نظامی ایران منجر شود.    

  • arian

    بعنوان دکتر متخصص بین الملل - یک دانشگاهی و نیز متخصص در امور بین الملل در سخنرانی جناب آقای دکتر ظریف حضور داشتم. ضمنا بعنوان مشاور وزارت دفاع در سالهای گذشته می خواهم بگویم : برداشت درستی از سخنان جناب دکتر ظریف نداشتید و ادبیات تان نیز خود بهتر می دانید درست نیست. هر چند دکتر ظریف در تکمله صحبت خود توضیح دادندمنظورشان دقیقا چیست. منظور دکتر ظریف این بود ک در عمل، اگر آمریکا بخواهد از جنگ افزارهای مدرن خود استفاده کند ایران توان مقابله ندارد، چنانکه دو دهه پیش شاهد نابودی عراق، فروپاشی یوگوسلاوی، و قبل تر انهدام و سازش ژاپن بودیم. همگی این موارد کمتر از دو هفته انجام شده است. پرسش ژرف دکتر ظریف این بود ک چرا آمریکا ب دلیل قدرت سخت افزارانه، آماده مذاکره و حتی امتیازدهی ب ایران است. شکی نیست همانطور ک ایشان گفتند، رهبری مقاوم و جان بر کف، حجت را بر آمریکاییان تمام کرد ک ایران بر اساس شعار امام حسین (ع) زندگی با ذلت را نمی پذیرد و آماده شهادت است. این در حالی است ک هر سه رهبر کشورهای یادشده آماده سازش بودند و تسلیم شدند. پس آمریکا دید یا باید ایران را نابود کند و یا باید بازی برد -بردی را با آن داشته باشد. نابودی ایران نفع مطلقی برای رقیبان منطقه ای مانند اسرائیل و تا حدی عربستان و غیره دارد. اما نفع مطلق برای آمریکا، انگلیس، فرانسه و بویژه آلمان ندارد. حتی چین نیز تمایلی در نابودی کامل ایران ب دلایلی ندارد. پس غربیها در پی آن شدند تا از بودن ایران آنهم در مسیری هماهنگ با آنان سود ببرند، طبعا این همان پاداش سالها مقاومت رهبری و مردم است ب شرطی اینکه درست استفاده شود. و بتوانیم امتیازات درخوری چنانکه تاکنون گرفتیم را بازهم بگیریم.

  • Samad

    امام خمینی پیشتاز بود در غلط کردن که بعد از ۸ سال و بعد از به کشته دادن صدها هزار از دو ملت همسایه بالاخره بدون اینکه توبه کرده و به غلط خود اعتراف کند با نوشیدن جام زهری خود را کشت.