ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

نمايندگان خوزستان استعفای خود را پس گرفتند، نمايندگان کردستان استعفا کردند

۱۸ نماينده خوزستان در مجلس

۱۸ نماينده خوزستان در مجلس ايران که در اعتراض به کاهش بودجه استان در لايحه بودجه ۹۳ استعفا کرده بودند، به مجلس بازگشتند اما همزمان نمايندگان کردستان در مجلس در اعتراض به کاهش بودجه استان کردستان در لايحه بودجه سال ۹۳ اعلام استعفا کردند.

نمايندگان خوزستان گفته بودند طبق توافقات صورت گرفته قرار بود دولت در بودجه ۱۳۹۳ اعتبار خاص و ویژه‌ای برای رفع محرومیت‌ها و مشکلات شهرهای مختلف استان خوزستان پیش‌بینی کند اما این وعده در لایحه بودجه ۹۳ از سوی دولت محقق نشده است.

به گزارش خبرگزاری جمهوری اسلامی ايران (ايرنا)، قرار است نمايندگان استان خوزستان نشستی با علی لاريجانی، رئيس مجلس و محمدباقر نوبخت معاون رئيس‌جمهور ايران درباره موضوع بودجه داشته باشند.

بنا به اين گزارش نمايندگان کردستان نيز در متن استعفانامه خود درباره بودجه پيشنهادی دولت برای سال ۹۳ نوشته‌اند: "برخلاف وعده های انتخاباتی جناب آقای روحانی مبنی بر توجه ويژه به کردستان و نگاه توسعه‌ای به آن، متأسفانه تمامی رقم‌های پيشنهادی پروژه‌های مهم و حياتی کردستان با کاهش روبه‌رو شده که اين موضوع عقب‌ماندگی کردستان را صدچندان خواهد کرد."

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.