ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

وزير ارشاد: بايد از مهدهای کودک واکسيناسيون فرهنگی کودکان را آغاز کرد

علی جنتی، وزيرفرهنگ و ارشاد اسلامی ايران گفت کودکان را از زمان مهدهای کودک بايد "واکسيناسيون فرهنگی" کرد.

علی جنتی، وزيرفرهنگ و ارشاد اسلامی ايران نسبت به آن‌چه "هجمه‌های برنامه‌های ماهواره‌ای و اينترنت" خواند هشدار داد و گفت کودکان را از زمان مهدهای کودک بايد "واکسيناسيون فرهنگی" کرد.

به‌گزارش خبرگزاری جمهوری اسلامی ايران (ايرنا) علی جنتی برنامه‌های ماهواره‌ای را "بخشی از خطر بزرگ جنگ نرم" دانست و گفت: "بايد در برابر جنگ نرم دشمن مصونيت فرهنگی و فکری ايجاد کنيم."

وزير ارشاد افزود: "می‌توان با واکسيناسيون کردن فرهنگی از سنين پايين و حتی از دوران حضور کودکان در مهدهای کودک، مانع بمباران هجمه‌های دشمن از بيرون شد و اثرگذاری آن را از ميان برد."

علی جنتی شبکه اجتماعی فيس‌بوک را به يک تلفن تشبيه کرد و گفت: "همه چيز می‌توان در آن گفت؛ هم می‌توان حرف‌های خوب و هم می‌توان حرف‌های نامناسب زد؛ هم می‌شود ارشاد کرد و هم می‌توان گمراه کرد زيرا يک وسيله ارتباطی است."

وزير ارشاد مطالب عنوان شده توسط وی درباره فيس‌بوک را نظر شخصی خود دانست و گفت: "اما از لحاظ قانون ما تابع قوانين کشور هستيم و در اين‌باره کميته مصاديق مجرمانه که ما عضو آن هستيم، تصميم‌گيری می‌کند."

وی پيش از اين گفته بود فيس‌بوک و شبکه‌های اجتماعی بايد قابل دسترس باشند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.