ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

احتمال کاندیداتوری حسن خمینی برای انتخابات مجلس خبرگان

برخی منابع خبری می‌گویند که

برخی منابع خبری می‌گویند که شماری از اصلاح‌طلبان از حسن خمینی، نوه آيت‌الله خمينی، رهبر انقلاب ايران، درخواست کرده‌اند که برای انتخابات مجلس خبرگان رهبری نامزد شود.

به گزارش مثلث‌آنلاین "پس از این‌که اصلاح‌طلبان توانستند در ائتلاف با میانه‌روها به بخشی از خواسته‌های خود در دولت یازدهم دست یابند اکنون به‌صورت جدی تصمیم دارند که در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان به‌شکل فعالانه وارد عمل شوند."

بر پایه این گزارش، اصلاح‌طلبان به حسن خمینی "توصیه کرده‌اند در صورتی که شورای نگهبان خواستار حضورش در آزمون علمی اجتهاد شد او در این آزمون هم شرکت کند تا مانعی برای نامزدی‌اش در انتخابات ایجاد نشود."

پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری سال آینده در ایران برگزار خواهد شد.

نظارت بر کار رهبر جمهوری اسلامی یکی از وظایف اصلی این مجلس است و مرجع تشخیص شرایط مورد نظر برای عضويت مجلس خبرگان، شورای نگهبان ‌است. اين در حالی است که در قانون انتخابات مجلس خبرگان، آمده است کسانی که رهبر جمهوری اسلامی به‌صراحت و یا به‌طور ضمنی، اجتهاد آنان را تأیید کرده باشد، از نظر علمی، نیازی به تشخیص شورای نگهبان نخواهند داشت.

طول هر دوره مجلس خبرگان هشت سال است.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.