تخريب گورستان بهائيان در سنندج
گورستان بهائيان در شهر سنندج
گورستان بهائيان در شهر سنندج کردستان ايران با بولدزر تخريب شد.

بهگزارش هرانا، تارنمای مجموعه فعالان حقوق بشر در ايران، اين اقدام پس از آن صورت گرفت که حکم دادگاهی در سنندج مبنی بر مصادره زمين اين گورستان تأييد شد.
بنا به اين گزارش، مسئولان شهر و شهردار سنندج در سال ۱۳۷۲ شمسی اين زمين را در اختيار شهروندان بهايی قرار داده بودند و دادگاه سنندج آن را تحت عنوان تصرف عدوانی از مالکيت بهائيان خارج کرد.
اين سومين گورستان بهائيان سنندج پس از انقلاب است که مورد تعدی و تصرف قرار گرفته است.
نظرها
نظری وجود ندارد.