ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

تهدید به مصادره اموال یک فعال سیاسی در بوکان

مقام‌های دادستانی بوکان، تهدید کرده‌اند

مقام‌های دادستانی بوکان، تهدید کرده‌اند که دارایی‌های کاوه کانبی، فعال سیاسی کرد را که از کشور خارج شده است را مصادره خواهند کرد.

به گزارش آژانس خبری کُردپا، روز پنجشنبه‌ هفته‌ پیش، دادسرای بوکان، به خانواده‌‌ کاوه کانبی اعلام کرده است که منزل، خودرو و حساب بانکی وی را توقیف می‌کنند.

تارنمای کردپا، به نقل از یک منبع خود نوشته است: "برای کاوه کانبی، از سوی دستگاه قضایی حکم زندان صادر شده است؛ اما وکیل وی، به دلیل تهدیدهای امنیتی از رسانه‌ای کردن این خبر خودداری می‌کند."

سال پیش، کاوه کانبی، هم‌راه با خواهرش اسرین کانبی، در پی فشار نیروهای اداره اطلاعات مجبور شدند از کشور خارج شوند و هم‌اکنون ساکن ترکیه هستند.
به گزارش کردپا، "این دو فعال کُرد اهل بوکان، پس از شرکت در تظاهراتی که به نشانه‌ اعتراض به کشته شدن «سمیه فیض‌الله‌‌پور» در بوکان بر پا شده بود؛  توسط نیروهای اداره‌ اطلاعات، شناسایی و احضار شده بودند که پس از آن از کشور خارج شدند."

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.