ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

شمار زنان معتاد در ایران دو برابر شده است

عبدالرضا رحمانی فضلی، وزیر کشور

عبدالرضا رحمانی فضلی، وزیر کشور و دبیر ستاد مبارزه با مواد مخدر ایران گفته است که شمار زنان معتاد در ایران دو برابر شده است.

به گزارش تارنمای افکار نیوز،  رحمانی فضلی امروز روز یکشنبه (۲۴ آذرماه ۱۳۹۲) در دهمین جشنواره تجلیل از پژوهش‌های برتر در حوزه مواد مخدر گفت است که " دو برابر شدن میزان اعتیاد زنان در جامعه فاجعه‌ای است که باید تمام زنگ‌های خطر را به صدا درآورد."

به گفته وزیر کشور ایران در این همایش، شمار زنان معتاد از ۲/۵ درصد به ۸/۹ درصد رسیده است.

مقام‌های رسمی ایران، از جمله وزیر کشور در همین همایش، شمار معتادان ایران را یک میلیون و ۳۲۵ هزار نفر اعلام کرد که به باور کارشناسان مستقل، شمار واقعی معتادان در کشور به مراتب بیش‌تر از این آمار است و تعریف استاندارد اعتیاد نیز هم‌خوانی ندارد.

به گفته کارشناسان، تغییر مصرف مواد مخدر، از مواد سنتی‌تر به مانند تریاک به روان‌گردان‌های صنعتی، از دیگر مسائل رو به رشد بحران اعتیاد در ایران است.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.