ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

پانزدهمین دوره جوایز «آن آری جی»

اقبال کیتی پری، استرومای و وان دیرکشن در جوایز «ان آر جی»

مهرنوش حسینی‌پور - کیتی پری و گروه موسیقی «وان دیرکشن» موفق‌ترین خوانندگان پانزدهمین دوره جوایز «آن آر جی» در کن بودند. استرومای هم به عنوان بهترین خواننده فرانسوی‌زبان برگزیده شد.

کیتی پری، خواننده آمریکایی

کیتی پری، خواننده آمریکایی و گروه موسیقی «وان دیرکشن» از بریتانیا موفق‌ترین خوانندگان پانزدهمین دوره جوایز «آن آر جی» در کن بودند.

کیتی پری عنوان «بهترین هنرمند سال» و «بهترین ترانه سال» را به‌دست آورد.

۲۲ آذر ماه (۱۴ دسامبر) شنوندگان شبکه‌های رادیویی در ۱۳ کشور جهان برندگان جشنواره «ان آر جی» را در نظرخواهی آن‌لاین برگزیدند. جایزه موسیقی «ان آر جی» هر سال توسط شبکه رادیویی فرانسه‌زبان «انرژی» و شبکه تلویزیونی TF1 در شهر کن در فرانسه برگزار می‌شود.

رادیو «انرژی» هر سال ترانه‌هایی را برمی‌گزیند و از شنوندگانش می‌خواهد در یک نظرخواهی آن‌لاین ترانه محبوبشان را اعلام کنند. نظر شنوندگان به میزان ۷۵ درصد و نظر هیأت داوران به میزان ۲۵درصد در گزینش برندگان مؤثر است.

جایزه «ان آر جی» در دو قلمرو موسیقی بین‌المللی و موسیقی فرانسه‌زبان اهداء می‌شود.

صفحه بعد:

هنرنمایی استرومای. او در نقش یک مجسمه ظاهر شد.

استرومای خواننده‌ مشهور بلژیکی، ۱۳ دسامبر ۲۰۱۳، از سوی هیئت داوران «ان ار جی» در‌ کن، به عنوان بهترین خواننده فرانسه‌زبان سال و ترانه‌ «فورمیدابل» او به عنوان بهترین آهنگ فرانسوی سال ۲۰۱۳ برگزیده شد.

صفحه بعد:

استرومای، با نحوه‌ حضورش همه‌ را شگفت‌زده کرد

استرومای، با نحوه‌ حضورش در جشنواره، در روز ۱۴ دسامبر، همه‌ را شگفت‌زده کرد. او با خودرویی که در نماهنگ «پاپااوته» سوارش شده بود، سررسید و در سراسر برنامه به حالت یک مجسمه باقی‌ ماند. دو تن از محافظان او، از خودرو پیاده‌اش کردند و او را روی دست از روی فرش قرمز و پله‌ها، تا روی صحنه حمل کردند. روی صحنه هم استرومای تا وقتی که ترانه‌ فورمیدابل اجرا نشد، همچنان در نقش مجسمه نماهنگ پاپااوته باقی ماند. (ویدیوی هنرنمایی استرومای)

صفحه بعد:

استرومای که در اصل پاول وان هاور نام دارد، هنرمند ۲۸ ساله بلژیکی است. او در سال ۲۰۱۰ با آهنگ «پس بیا برقصیم» به شهرت جهانی رسید. در ماه مه‌۲۰۱۰ «پس بیا برقصیمِ» پرفروش‌ترین ترانه ماه در اکثر کشورهای اروپایی شد.

صفحه بعد:

گروه «وان دیرکشن»

گروه «وان دیرکشن» به عنوان «بهترین گروه موسیقی سال» شناخته شدند و جایزه «بهترین نماهنگ» پانزدهمین دوره جوایز «آن آری جی» را هم به دست آوردند.

جیمز آرتور، خواننده بریتانیایی عنوان «بهترین خواننده نوخاسته» را به دست آورد و برونو مارس، خواننده «آر اند بی» به عنوان «هنرمند سال» شناخته شد.

صفحه بعد:


استرومای در سال ۲۰۱۰ با آهنگ «پس بیا برقصیم» به شهرت جهانی رسید. در ماه مه‌۲۰۱۰ «پس بیا برقصیمِ» پرفروش‌ترین ترانه ماه در اکثر کشورهای اروپایی شد.

این خواننده بلژیکی در پانزدهمین دوره جوایز «ان آر جی» در کن به عنوان بهترین خواننده فرانسه‌زبان سال و ترانه‌ «فورمیدابل» او به عنوان بهترین آهنگ فرانسوی سال ۲۰۱۳ برگزیده شد.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.