ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

طرفداران محمد مرسی همه‌پرسی قانون اساسی مصر را تحريم کردند

اخوان‌المسلمين و طرفداران محمد مرسی،

اخوان‌المسلمين و طرفداران محمد مرسی، رئيس‌جمهور برکنارشده مصر همه‌پرسی قانون اساسی را که برای ماه ژانويه در نظر گرفته شده است، تحريم کردند.

به‌گزارش خبرگزاری فرانسه، حمزه الفراوی، سخنگوی "ائتلاف ضد کودتا" گفت: "ما اين انتخابات را به‌دليل آن‌که زير نظر حکومت نظامی برگزار می‌شود رد می‌کنيم."

بيشتر اعضای "ائتلاف ضد کودتا" از گروه اخوان‌المسلمين هستند. اين ائتلاف که خواهان بازگشت محمد مرسی به رياست جمهوری است، پيش از اين همه را به دادن رأی منفی به قانون اساسی فراخوانده بود.

اما حکومت کنونی که از نظاميان تشکيل شده به سرکوب نيروهای اين ائتلاف ادامه داد و بيشتر مسئولان آن را بازداشت کرد و همين موضوع آن‌ها را به تحريم انتخابات کشيد.

سخنگوی "ائتلاف ضد کودتا" از راه‌اندازی کارزاری برای تحريم انتخابات سخن گفت اما اعلام نکرد که اين کارزار به چه شکل سازماندهی خواهد شد.

همه‌پرسی قانون اساسی مصر قرار است در روزهای ۱۴ و ۱۵ ژانويه برگزار شود. ۲۰۰ هزار مأموران پليس در اين دو روز امنيت انتخابات را تأمين خواهند کرد.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.