ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

وزير ارشاد: ۷۱ درصد مردم تهران از ماهواره استفاده می‌کنند

علی جنتی، وزير فرهنگ و

علی جنتی، وزير فرهنگ و ارشاد اسلامی ايران گفت: "ضريب استفاده از ماهواره ۷۱ درصد مردم تهران را شامل می‌شود."

به گزارش خبرگزاری جمهوری اسلامی ايران (ايرنا)، جنتی همچنين از دريافت دو هزار شبکه ماهواره‌ای روی تلفن‌های همراه در آينده نزديک خبر داد که به‌راحتی توسط تلفن‌های همراه قابل دريافت خواهد بود.

وی با ذکر اين سئوال که "آيا برای مقابله با اين پيشرفت‌ها هم از پارازيت استفاده خواهيم کرد يا راهکارهای ديگری داريم؟" گفت: "برای مقابله با اين آسيب‌ها نياز به روش‌های عملی و صحيحی داريم که پژوهشگران بايد اين روش‌ها را در قالبی که هم برای مردم و هم برای دولت قابل پذيرش باشد، تدوين کنند."

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • mmansour piry khanghah

    با توجه به اینکه میدانید اکثر مردم از ماهواره استفاده میکنند،باز هم لجاجت کرده و مردم را اذیت نموده و به آنان خسارت مالی و روحی می زنید! سر عقل بیائید و مردم را به حال خود رها کنید!چون عاقبت این همه ظلم و دیکتاتوری نتیجه ای جز سرنوشت دیگر دیکتاتوران را برایتان به ارمقان نخواهد آورد. شما خود با چشم خود دیدید که صدام حسین در سوراخ موش پنهان شده بود،حسنی مبارک را در داخل یک قفس به محاکمه کشیدند و دیگر دیکتاتوران هم به چه خاری کشته شدند و یا با چه خفتی در تبعید، عمر خود سپری می کنند. به هوش بیائید و دست از خود محوری و نادانی برداشته و به جمع مردم دمکراسی خواه بپیوندید!