ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

رئيس بسيج: هنرمندانی که از دست بيگانگان جايزه می‌گيرند حقيرند

محمدرضا نقدی، رئيس سازمان بسيج

محمدرضا نقدی، رئيس سازمان بسيج مستضعفان گفت جوایزی که اروپایی‌ها می‌دهند، نشان بردگی است و آدم‌های حقير از دست خارجی‌ها جايزه می‌گيرند.

محمدرضا نقدی که شامگاه امروز، شنبه ۳۰ آذرماه در مراسم پايانی "جشنواره هنر مقاومت" سخنرانی می‌کرد گفت: "جايزه‌هايی که خارجی‌ها می‌دهند نشان بردگی است، نشان حقارت است و البته آدم‌های حقير، سرخورده و ناکام در اصالت هنر هستند که از دست اين خارجی‌ها جايزه‌های هنری می‌گيرند."

وی با حمله به کشورهای اروپايی و آمريکا گفت اين کشورها " کسانی که دستشان به خون ده‌ها ميليون انسان آلوده است."

وی افزود: "آن‌ها که ديدند با سلاح‌های خود نمی‌توانند کاری از پيش ببرند به ابزار هنر و رسانه روی‌ آوردند."

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • Majid

    و دست قندی را بنگریم که زیر دست خمینی هزاران جوان عراقی را در یک جنگ طولانی خونبار و بی بار به هلاکت رساند و زیر دست خامنه ای همچنان به جنایات خود ادامه داده و میدهد. نمونه آن قلع و قمع معترضان به نتایج انتخابات ۸۸ در خیابانها به دست قندی و جیره خواران زیر دستش که بابت آن جایزه نقدی و غیر نقدی از دست ارباب خودی خود از جهت تقدیر دریافت کرد. نشانه ای بارز ازبردگی نقدی به ارباب و تحقیر شدنش در برابر ملت.

  • Samad

    حقیر آن است که نداند بیگانه با خود بودن یعنی بردگی. و هنگامیگی برده گشتی آلت دست میگردی. چه آلت دست خودی چون رهبر جاهل و یکدستی همچون خامنه ای که از برای فریب دادن خود و  دیگران شال فلسطینی به گردن افکندی و چه آلت دست خود شدی که یعنی  آلت دست بیگانه گشتی. و اگر بجای بردگی و دریوزگی از برای سرور یکدست خود  بنده مخلص خالق ۲ دست و خالق  کل وجود بشر میبودی دست خدا را در خلقت دستها و اندام انسان میستودی و نه آنکه به قضاوت در  مورد دستهای این و آن پردازی و از نگرانی دستهای ناپاک و کثیف خود خواب راحت هرگز نمیداشتی.

  • حمید

    یکی‌ نیست از این آقا بپرسه این قانون جدید را از شکم کی‌ دراوردی؟ جایزه از دست شما خائنان بمناسبت به خدمت به شما یک ننگ است، چون حقوق انسان، حقوق ملی را برای بقا نظام مستبد خود ۳۴ سال است تاراج کرده و می‌کنید. شاد باشید. حمید

  • تهمورث

    همه میدانم که در نوشتارم سعی بر عفت کلام داشته ام و از تحقیر و توهین به اشخاص حقوقی و حقیقس خودداری نموده ام ولی در مورد این حضرتی نقدی که اگر به ایران عودت داده نمیشد حداکثر میشد زیارت خوان مقابر کربلا و یا نجف , پدر جان اگر ملتی به تو احترام گذاردند و شغلی در اختیارت نهادن زبان در کام بکش و بقول سعدی کم گوی و پر شنو . آقا جان نگاهی به کف پاهای شیار شیارت بیانداز و یادت باشد در این مملکت بتو رسم کفش پوشیدن را یاد دادند در مقابل اراجیفی که ایراد مینمائی باید گفت نه شعورت به آن اندازه است که بدانی نسرین ستوده و جعفر پناهی کیانند و تازه هم بفهمی بیشتر گیج و از خود بیخود خواهی شد میگویمت عرض خود میبری و زحمت ما میداری.

  • لاله اسکندری

    از خانم رویا با نظر بی نظیرشان متشکرم.

  • رویا

    مورد مضحک اینجاست که «محمدرضا نقدی» طبق تلقی خودش، خودش بیگانه است. محمدرضا نقدی سالها جزءِ معاندین عراقی بود و عراقی به حساب می‌آمد و حالا درباره هنرمندانِ ایرانی نظر می‌دهد. البته عجیب نیست کدام ایرانی به جوایز جهانی هنرمندان ایرانی افتخار نمی‌کند، باید وطن نداشته باشی جه اینطور صحبت کنی و دلت بیاید ایرانی را سرکوب کنی! محمدرضا نقدی یک عراقی است، عراق بودن هیچ ایرادی ندارد اما بی‌وطنی و مزدوری اهلِ هرکجا باشی ننگی‌ست که باید با حمله به فخر یک ملت پنهانش کنی.