ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

پيمان عارفی در تهران است

پيمان (اميررضا) عارفی، زندانی سياسی

پيمان (اميررضا) عارفی، زندانی سياسی که گفته می‌شد ناپديد شده است به تهران رفت.

به گزارش سايت کلمه، دوستان پيمان عارف گفته‌اند اين زندانی سياسی تبعیدی در مسجدسليمان که چند روز پیش مادر و همسرش در راه بازگشت از ملاقات با وی تصادف کرده و کشته شدند، روز گذشته به دليل اندوه شديد ناشی از اين اتفاق، به محل بروز تصادف مراجعه کرده و امروز به تهران آمد.

پیمان عارفی با سپردن وثیقه یک میلیارد تومانی از زندان مسجدسلیمان به مرخصی آمده بود تا در مراسم ختم مادر و همسرش در تهران شرکت کند اما شب گذشته در مسير فرودگاه ناپديد شد.

برخی از سايت‌های اينترنتی روز گذشته از "فرار" پيمان عارفی نوشته بودند.

ناهید رحمانی و زیبا صادق‌زاده ، مادر و همسر پیمان عارفی چند روز پیش در راه بازگشت از ملاقات وی در یک سانحه رانندگی در جاده اهواز کشته شدند.

پیمان عارفی دو ماه پیش از دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در سال ۱۳۸۸ به همراه همسر خود به اتهام هواداری از انجمن پادشاهی بازداشت و در دادگاه به اعدام محکوم شد. حکم وی سپس در دادگاه تجدید نظر به ۱۵ سال در تبعید کاهش یافت.

وی با این‌که دو ماه پیش از انتخابات ۸۸ بازداشت شده بود، اما در دادگاه‌هایی که در جریان اعتراضات خیابانی پس از انتخابات به عنوان یکی از بازداشت‌شدگان حوادث انتخابات محاکمه شد و تحت فشار به دروغ اعتراف کرد که در زمان انتخابات در روند برگزاری انتخابات اخلال کرده است.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • بهنام

    مصیبت وارده را به جناب عارفی و خانواده محترمشان تسلیت عرض مینمایم و از خداوند قادر متعال خواستار آزادی هر چه زودتر ایشان و دیگر زندانیان سیاسی در بند هستم .