ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

۹ کارگر معترض در شیراز به مراجع قضایی معرفی شدند

۹ تن از کارگران معترض دو

۹ تن از کارگران معترض دو کارخانه‌ "سیمان استهبان" و "فراپاکس" در شیراز، به خاطر پیگیری خواست‌های صنفی خود به مراجع قضایی استان معرفی شدند.

به گزارش خبرگزاری کار ایران(ایلنا) مهرزاد مویدی،  رئیس کانون هماهنگی شوراهای اسلامی کار استان فارس با اعلام این خبر گفت: "در حال حاضر، پنج نفر از کارگران کارخانه سیمان استهبان به دلیل پیگیری خواسته‌های صنفی خود، اخراج و با شکایت کارفرما تحت پیگیرد مراجع قضایی قرار گرفته‌اند."

این مقام رسمی در ادامه گفت‌وگو خود با ایلنا تایید کرد که از مدتی پیش ۳۰۰ کارگر کارخانه سیمان استهبان، از مدتی قبل نسبت به پایین بودن کیفیت امکانات رفاهی کارخانه و نیز نحوه توزیع پاداش‌ تولید اعتراض داشته‌اند."

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • Matin

    یادش به خیر در تمام مدت زمامداری محمد رضا مردم این کارگرها رو روی دست بلند می کردن و براشون دل می سوزوندن و ازشون عکس های چپ اندر قیچی می انداختن. حالا دزدهای قدیمی( قوه ی قضاییه) چوب تو آستین این گرسنه ها می کنن و کسی هم زار نمی زنه. تمام اطوار چپی ها و راستی های ایران برای شاه بود