ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

۱۴۰ کارگر شرکت آب و فاضلاب آبادان چهار ماه بدون حقوق مانده‌اند

مصطفی نظری، يک فعال کارگری

مصطفی نظری، يک فعال کارگری گفت چهار ماه است که حقوق ۱۴۰ کارگر شرکت پيمانکاری "فخر و ظفر" که مجری پروژه‌های شرکت آب و فاضلاب آبادان است، پرداخت نشده است.

نظری به خبرگزاری کار ايران (ايلنا) گفت: "کارگران به دليل کوتاه بودن مدت قرارداد و ترس از اخراج، قدرت پيگيری مطالبات صنفی خود را ندارند."

وی سابقه کار کارگران اين واحد توليدی را بيش از ۱۵ سال اعلام کرد و افزود: "اين کارگران نگران‌اند که با ادامه وضعيت نامناسب اقتصادی شرکت پيمانکاری فخر و ظفر، علاوه بر حقوق شغل‌شان را نيز از دست بدهند."

همچنين در رویدادی دیگر، يک کارگر که خواست نامش فاش نشود، از تأخير سه ماهه در پرداخت حقوق ۵۰ کارگر کارخانه موکت "پنگوئن" رشت خبر داد.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • احمد

    مسئله ای نیست. مگر ما برای اقتصاد و حقوق انقلاب کردیم؟ ما برای اسلام و برای روحانیت معظم انقلاب کردیم. مهم این است که در جنوب لبنان برای حزب اله و برای حکومت بعثی سوریه ونوارغزه هزینه کنیم . آقا به فکر نابودی اسرائیل باشید تا عربها با خیال آسوده بیایند سراغ ما .