ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

سعيد مرتضوی از وزير کار و رئيس کميته تحقيق از سازمان تأمين اجتماعی شکايت کرد

سعيد مرتضوی، متهم شماره يک

سعيد مرتضوی، متهم شماره يک پرونده بازداشت کهريزک و رئيس پيشين سازمان تأمين اجتماعی از علی ربيعی، وزير تعاون، ‌کار و رفاه اجتماعی و علی‌رضا محجوب، نماينده تهران و رئيس کميته تحقيق و تفحص از سازمان تأمين اجتماعی به اتهام "نشر اکاذيب به قصد تشويش اذهان عمومی و ايراد تهمت و افترا"، شکايت کرد.

به‌گزارش خبرگزاری فارس، پرونده شکايت سعيد مرتضوی از علی ربيعی و علی‌رضا محجوب به دادسرای کارکنان دولت فرستاده شد.

متن اين شکايت‌نامه به امضای سعيد ايوبی، وکيل سعيد مرتضوی است.

در اين شکايت‌نامه علی ربيعی و علی‌رضا محجوب متهم شده‌اند که در سخنرانی‌ها و مصاحبه‌های مطبوعاتی خود از فروش و انتقال ۱۳۸ شرکت سازمان تأمين اجتماعی به يک شرکت متعلق به بابک زنجانی، ميلياردر ايرانی در قشم و سوء استفاده کلان در اين رابطه، ۱۷ هزار ميليارد تومان سوءاستفاده مالی، ۱۵۰ ميليون تومان رشوه به شبکه سوم صدا و سيمای جمهوری اسلامی ايران، پرداخت ۹۶ ميليون تومان به کانون عالی بازنشستگان کشور و پرداخت ۸۴ ميليون تومان از اموال سازمان تأمين اجتماعی به علی جوادی‌فر، پدر امير جوادی‌فر از جوانان کشته‌شده در بازداشتگاه کهريزک، برای اخذ رضايت وی در پرونده کهريزک، سخن گفته‌اند.

وکيل سعيد مرتضوی در شکايت‌نامه خود انتشار اين مطالب را "از مصاديق نشر اکاذيب به قصد تشويش اذهان عمومی و ايراد و تهمت و افترا" دانسته و آن‌ها را رد کرده است.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.