ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

همسران باکری و همت خطاب به رئيس قوه قضائيه: کيفرخواست خودتان را سنگين‌تر نکنيد

ژيلا بديهيان و فاطمه چهل‌اميرانی،

ژيلا بديهيان و فاطمه چهل‌اميرانی، همسران ابراهيم همت و حميد باکری از فرماندهان کشته‌شده سپاه پاسداران در جنگ ايران و عراق، در نامه‌ای به آيت‌الله صادق لاريجانی، رئيس قوه قضائيه ايران و در واکنش به اظهارات وی در مورد حوادث پس از انتخابات سال ۸۸ گفتند: "کيفرخواست عليه خودتان را که اگر در دادگاه‌های دنيايی برگزار نشود، يقينا در دادگاه عدل الهی بر پا خواهد شد، سنگين‌تر نکنيد."

ميرحسين موسوی، زهرا رهنورد و مهدی کروبی از بهمن ۱۳۸۸ در حصر خانگی به‌سر می‌برند.

به گزارش کلمه در نامه ژيلا بديهيان و فاطمه چهل‌اميرانی آمده است: "نمی‌دانيم با آن‌همه علمی که ادعا داريد، وقتی خطابه می‌خوانيد، چگونه کلمات را انتخاب می‌کنيد و تحويل مردم می‌دهيد، البته که اعتراضات ۸۸، سوء‌تفاهم نبود... شما نمی‌خواهيد واقعيت را قبول کنيد و با وصل کردن اين حرکت به آمريکا و اسرائيل در يک کشوری که ادعای انقلابی بودن دارد، می‌خواهيد صورت مسئله را پاک کنيد."

صادق لاریجانی در ماه‌های اخیر از رهبران مخالفان و معترضان به انتخابات سال ۸۸ به شدت انتقاد کرده است.

ژيلا بديهيان و فاطمه چهل‌اميرانی در ادامه اين نامه نوشته‌اند: "جايگاه ميرحسين موسوی و خانم دکتر رهنورد و آقای کروبی و همه انسان‌های صادق که در حبس هستند، در پيش ما محفوظ است، کاری که آن‌ها کردند فتنه نبود بلکه مثل يک پدر و مادر، مردم را در دل يک کشور نگه داشتند."

موسوی، کروبی و رهنورد از بهمن ۱۳۸۸ در حصر خانگی به‌سر می‌برند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • همسران باکري و همت خطاب به رئيس قوه قضائيه کيفرخواست خودتان را

    […] ادامه مطلب […]

  • بهنام

    باز هم از این شجاعت این شیر زنان که اسمشان همواره در تاریخ جاودان خواهد ماند تشکر می کنیم . حق بر باطل پیروز است . ضمنآ نوچه های آقا بدانند که مقام شهدا بسیار بالا و محفوظ است و هرگز با نیرنگ و فریب و تزویر این مسئله را با ( ولایت مطلقه فقیه ) که همانا بردگی در عصر جدید است تلفیق نکنید و دست از ریا کاری ییشتر بردارید ، چرا که دیگر حنایتان برای ملت رنگی ندارد .

  • محمد

    واقعامتاسفم از همسران شهیدان  باکری وهمت  که اینگونه بادشمن هم صدا میشوند *** ضدولایت فقیه

  • badry.ir

    شهدا شرمند ه ایم

  • بهنام

    منظور آقایون از ولی فقیه همون نماینده خدا در زمینه ، نه ؟ اگر اینطوره بدونید که خداوند هیچ نماینده ای در زمین نداره و این مسئله من در آوردی فقط شرک به خداست .

  • hassan

    جای بسیار تاسف است که همسران کسانی که جان عزیزشان را در راه ولایت تقدیم کرده اند دقیقا در جهت مخالف عقیده این عزیزان حرکت میکنند قیامت چه جواب میدهند شهید مجید محمودی وصیتش را چنین بیان میکند مادر پیـری دارم 1 زن، 3 بـچه قــد و نیـم قـد. از دار دنـیا چیـزی نـدارم جـز یک پـیام: قـیامـت یقـه تـان را مـی گـیرم اگـر ولـی فقـیه را تـنهـا بگـذاریـد!

  • محمدحسین

    اگه واقعا این دوخانوم ساده لوح این مطالبو گفتندفقط اینو بدونن که شوهراشون که جزء سردارای پرافتخاردهه شصت بودند واسه اینکه حرف ولایت زمین نمونه جونشونو دادند اما شما چی؟؟؟؟؟

  • بهنام

    جدآ خوشم میاد که حکومت زور و تزویر با این همه امکانات و پولی که خرج میکند تا به قول این عزیزان صورت مسئله را پاک کند هیچ موفق نیست و سخن حق آنان که کوچکترین امکاناتی ندارند کوبنده تر و پر صلابت از همه آنهاست . ممنون از این شیر زنان میهن .