ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

شکايت ۴۰ درويش گنابادی عليه دو روحانی

در پی شکايت کسری نوری

در پی شکايت کسری نوری و صالح‌الدين مرادی عليه دو روحانی که به گفته‌ آن‌ها "مسبب حادثه سال ۹۰ در کوار" بوده‌اند، بيش از ۴۰ درويش سلسله نعمت‌اللهی گنابادی، در نامه‌ای خطاب به دادستانی ويژه روحانيت، خواهان محاکمه اين دو روحانی شدند.

راهپيمايی حزب‌الله عليه دراويش گنابادی ـ ۱۱ شهريور ۹۰ ـ شهرستان کوار

به گزارش مجذوبان نور، دراويش در اين شکواييه از دادستان ويژه روحانيت شيراز خواسته‌اند تا محمدرضا شهبازی و علی قائمی را به دليل "تحريک بسيجيان شهرستان کوار به شورش عليه دراويش"، تحت تعقيب قرار داده و محاکمه کنند.

دراويش در متن شکايت خود عليه اين دو روحانی که از قم به آن شهرستان رفته بودند، نوشته‌اند: "اين افراد به جای تبليغ دين با سوءاستفاده از موقعيت و جايگاه خود، ضمن طرح مطالبی عليه مکتب عرفان و تصوف در منابر و مجالس مذهبی، جوانان پايگاه‌های بسيج منطقه را عليه دراويش و پيروان سلسله نعمت‌اللهی گنابادی تحريک می‌کردند که منجر به واقعه شهريور ۹۰ در شهرستان کوار و کشته‌شدن يک درويش به نام مهندس وحيد بنايی و جراحت شديد سه تن ديگر از دراويش بر اثر شليک گلوله جنگی شد."

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.