ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

رئيس سازمان زندان‌ها: ۷۰ درصد ورودی به زندان‌ها معتاد و بيمارند

غلام‌حسين اسماعيلی، رئيس سازمان زندان‌های

غلام‌حسين اسماعيلی، رئيس سازمان زندان‌های ايران گفت۷۰ درصد ورودی زندان‌های اين کشور معتاد و بيمار هستند.

غلام‌حسين اسماعيلی، رئيس سازمان زندان‌های ايران

به‌گزارش خبرگزاری مهر، غلام‌حسين اسماعيلی گفت: "به‌طور متوسط ۶۰ درصد زندانيانی که وارد زندان‌های کشور می‌شوند معتادند و درصدی هم اگر معتاد نباشند به برخی بيماری‌ها مبتلا هستند."

اسماعيلی با اشاره به اين‌که بسياری از مجرمان در طبقات ضعيف جامعه زندگی می‌کنند گفت: "متأسفانه سهل‌انگاری در رسيدگی و درمان توسط اين افراد موجب شده تا با بدنی ببمار وارد زندان شوند."

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • Majid

    اما فاجعه بزرگتر آن است که مقامات حکومتی ۱۰۰ درصد بیمار روانی و یا معتاد به تریاکند و کشور را به زندانی بزرگ تبدیل کرده که زندانیان در هر طبقه از این زندان از یک نوع  بیماری و یک نوع اعتیاد رنج میبرند. و این دقیقأ همان است که امام راحل بیمار خواسته  بود که "مستعضف باید مستکبر بشود و لاکن مستکبر مستضعف"