ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

هفتادمین زادروز نسیم خاکسار

شعرخوانی اسماعیل خویی برای نسیم خاکسار

در هفتادمین زادروز نسیم خاکسار سراغ یکی از یاران دیرین او رفتیم: اسماعیل خویی. شعر دکتر اسماعیل خویی برای نسیم خاکسار را با صدای شاعر می‌شنویم.

در هفتادمین زادروز نسیم خاکسار سراغ یکی از یاران دیرین او رفتیم: اسماعیل خویی.

دکتر اسماعیل خویی، شاعر سرشناس ایران

اسماعیل خویی، شاعر سرشناس ایران که او هم مانند نسیم خاکسار عمری را در تبعید و در کوشش برای تحقق آزادی بیان به‌سر برده، درباره نسیم خاکسار می‌گوید او یکی از پرکارترین و پربارترین نویسندگان ایران در طول چند دهه است و بعد از تبعید هم موفق شد جایگاهش در هلند را به عنوان یک نویسنده برجسته به‌دست آورد.

دکتر اسماعیل خویی نسیم خاکسار را با اردشیر محصص و احمد شاملو مقایسه می‌کند و می‌گوید: «خواهید دید که او هم سال‌های پربار بیشتری در پیش خواهد داشت. جان او جوان و آفریننده است.»

آقای خویی می‌گوید: «در هفتادمین زادروز او سالیان درازی که با هم بوده‌ایم پیش چشمم آمد و یادهایی از چشم جانم گذشت. برآیند این همه شعری است که در من جوشید. در این شعر بیشترین سخنان را گفته‌ام.»

شعر دکتر اسماعیل خویی را می‌شنویم.

در همین زمینه:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • ناصر باقري

    ممنون از برنامه ها. دو سؤال از مديريت سايت. پخش راديوئي چه شده؟ و ديگر اينكه در آرشيو شنيداري از صفحات ما قبل ٤٢ قابل شنيدن و dl نيست. چرا!؟ ***** زمانه - کاربرگرامی، سپاس از نظر شما. رادیوی زمانه در آغاز محور فعالیت‌های “رادیو زمانه” بود که از مرداد ۱۳۸۵ خورشیدی (اوت ۲۰۰۶) برنامه خود را آغاز کرد. “بنیاد رسانه‌ای زمانه” عنوان کنونی “رادیو زمانه” است. رادیو ابتدا از طریق ماهواره پخش می‌شد. پس از آن به صورت رادیوی آنلاین درآمد. تحول در فضای رسانه‌ای و لزوم تمرکز بر روی سایت‌های زمانه (سایت اصلی زمانه، سایت انگلیسی زمانه، تریبون زمانه و آکادمی زمانه) ما را بر آن داشت که استریمینگ رادیو زمانه را متوقف کنیم. گزارش و گفت‌وگو در قالب صوتی همچنان در سایت زمانه عرضه خواهد شد.