ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

چند کشته و زخمی در انفجار پشت صحنه‌ فيلم مسعود ده‌نمکی

بر اثر انفجار در پشت صحنه‌ فيلم و سريال "معراجی‌ها"، ساخته مسعود ده‌نمکی، دست‌کم پنج نفر کشته و دو نفر زخمی شدند.

بر اثر انفجار در پشت صحنه‌ فيلم و سريال "معراجی‌ها"، ساخته مسعود ده‌نمکی، دست‌کم پنج نفر کشته و دو نفر زخمی شدند.

پشت صحنه فیلم "معراجی‌ها"، ساخته مسعود ده‌نمکی

به‌گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، اين انفجار در حالی صبح امروز، چهارشنبه ‌۱۸ دی‌ماه رخ داد که مراحل پايانی فيلم «معراجی‌ها» در حال انجام بود.

بنا به اين گزارش علی‌اکبر رنجبر مدير شهرک سينمای دفاع مقدس، جواد شريفی‌راد مسئول جلوه‌های ويژه، رضا فرجی دستيار توليد، جمشيد احسانی‌ نگهبان و مرتضی مولايی دستيار طراح صحنه در اين رويداد کشته شدند.

همچنين حميد شهيری طراح صحنه و مهدی مرادی از بخش جلوه‌های ويژه نيز زخمی و به بيمارستانی در اسلام‌شهر منتقل شدند.

حال دو زخمی اين حادثه وخيم گزارش شده است.

عباس شوقی، عضو هیئت مديره انجمن جلوه‌های ويژه خانه سينما در اين‌باره گفت: "مواد منفجره جنگی بوده و دست ما به هيچ جايی بند نيست چون اجازه نمی‌دهند موادی را که مخصوص استفاده در فيلم است، وارد کنيم و به همين دليل مجبوريم از مواد جنگی استفاده کنيم."

وی افزود: "اين مواد در حين حمل منفجر شده و سر صحنه فيلمبرداری نبوده است."

مسعود ده‌نمکی، کارگردان فيلم و سريال "معراجی‌ها"

اين در حالی است که بابک برزویه، عکاس "معراجی‌ها"، به خبرگزاری کار ايران (ايلنا) گفته است زمانی که دست‌اندرکاران جلوه‌های ویژه برای چک کردن چاشنی‌ها رفتند، همه آن‌ها منفجر شدند.

داستان "معراجی‌ها" درباره دفن پيکر چند تن از کشته‌شدگان جنگ ايران و عراق در يکی از دانشگاه‌هاست که بر پايه معرفی رسمی فيلم گروهی از دانشجويان "با تحريک استاد گنجی اقدام به آشوب و جنجال در دانشگاه می‌کنند" و گروه دانشجويان مجبور به سفری ناخواسته می‌شوند...

در اين فيلم بيش از ۴۰ بازيگر از جمله محمدرضا شريفی‌نيا، اکبر عبدی، جواد هاشمی و مهرداد ضيايی، ايفای نقش کرده‌اند.

اين فيلم قرار بود در صورت انتخاب، با نسخه سينمايی در جشنواره فجر امسال شرکت کند و سپس به صورت مجموعه تلويزيونی از شبکه اول سيما پخش‌ شود.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • آرمان شهر | Armanshahr| بنیاد آرمان شهر | هفت‌روز نامه حقوق بشری ایران ـ شماره 28

    […]  چند کشته و زخمی در انفجار پشت صحنه‌ فیلم مسعود ده‌نمکی رادیو زمانه ۱۸ دی ۱۳۹۲ بر اثر انفجار در پشت صحنه‌ فیلم و سریال “معراجی‌ها”، ساخته مسعود ده‌نمکی، دست‌کم پنج نفر کشته و دو نفر زخمی شدند. […]

  • بهنام

    لابد این هم کار فتنه گران است نه ؟ ده نمکی باید مسئولیت این کار را به عهده گرفته و جوابگو باشد . تمام کارها را با پارتی بازی پیش میبرد من جمله همین تهیه مواد منفجره جنگی که باید توضیح دهد چگونه بدست آورده است .