ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

"دوستان سوريه": ائتلاف ملی مخالفان حکومت اسد در کنفرانس "ژنو ۲" شرکت کند

“دوستان سوريه” متشکل از کشورهای

"دوستان سوريه" متشکل از کشورهای غربی و عربی طرفدار مخالفان حکومت بشار اسد، از "ائتلاف ملی سوريه"، نيروی اصلی مخالفان اين کشور، خواستند تا در کنفرانس موسوم به "ژنو ۲" درباره آينده سوريه شرکت کند.

نمايندگان "دوستان سوريه" در نشست پاريس

به‌گزارش رويترز، "دوستان سوريه" که روز يکشنبه ۲۲ دی‌ماه (۱۲ ژانويه) در پاريس گرد آمده بودند پس از کنفرانس خود طی بيانيه‌ای اعلام کردند: "ما از ائتلاف دعوت می‌کنيم که هر چه سريع‌تر نمايندگانی از نيروهای مخالف برای شرکت در روند سياسی از ۲۲ ژانويه به بعد، تشکيل دهد."

کنفرانس "ژنو ۲" دوم بهمن‌ماه (۲۲ ژانويه) برگزار خواهد شد و در "ائتلاف ملی سوريه" در مورد شرکت در اين کنفرانس اختلاف نظر وجود دارد.

يک چهارم از ۱۲۱ عضو اين ائتلاف در نشست هفته گذشته خود در استانبول با انتخاب مجدد احمد جربا به رياست اين ائتلاف تهديد به استعفا کرده و تصميم نهايی به شرکت در کنفرانس "ژنو ۲" را به روز جمعه ۲۷ دی‌ماه (۱۷ ژانويه) موکول کردند.

"دوستان سوريه" در بيانيه خود همچنين آورده‌اند: "ائتلاف ملی، نماینده مشروع مردم سوریه، باید هیئت نمايندگی‌ای که نشان‌دهنده تنوع جامعه سوریه و احترام به برابری باشد ايجاد کند. ما در حين کنفرانس «ژنو ۲» به طور کامل از اپوزیسیون پشتيبانی خواهيم کرد."

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.