ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

روسيه اروپا را متهم به "تبليغ تهاجمی" به‌سود همجنسگرايی کرد

وزارت امور خارجه روسيه در

وزارت امور خارجه روسيه در گزارشی به‌شدت سياست پشتيبانی اتحاديه اروپا از حقوق دگرباشان جنسی را مورد انتقاد قرار داد و آن را "سياست نئوليبرالی" و "تبليغ تهاجمی" به‌سود همجنسگرايی دانست.

اقدام اعتراضی همجنسگرايان روسيه

به‌گزارش خبرگزاری آلمان، اين گزارش وزارت امور خارجه روسيه که درباره تضمين حقوق بشر در اروپا است امروز چهارشنبه ۲۵ دی‌ماه (۱۵ ژانويه) منتشر شد.

در اين گزارش آمده است: "تلاش‌هايی برای وادار کردن کشورهای دیگر به پيوستن به ديدگاه نامناسبی درباره همجنس‌گرايی و ازدواج افراد همجنس به‌عنوان یک هنجار زندگی، وجود دارد تا سزاوار حمایت در سطح دولتی شود."

وزارت امور خارجه روسيه افزوده است: "يکی از اولويت‌های اتحاديه اروپا و اعضای آن اين است که ارزش‌های نئوليبرالی خود را به‌عنوان روش جهانی زندگی در کل جهان گسترش دهند."

مسکو تأکيد می‌کند اين سياست بروکسل در کشورهايی که "همواره در آن‌ها نگرش ليبرالی در قبال انسان با جهت‌گيری غيرسنتی حاکم بوده است" نيز با مقاومت روبه‌روست.

اشاره وزارت امور خارجه روسيه به فرانسه است که در آن چندين بار تظاهرات گسترده عليه حق ازدواج همجنسگرايان و قانون فرزندخواندگی برای زوج‌های همجنس برگزار شد.

اين گزارش در همين حال تأکيد می‌کند که در قلمرو اروپا به‌طور منظم حقوق بشر نقض و "تنفر از خارجی‌ها، نژادپرستی، ناسيوناليسم خشن، شووينيسم و نئونازيسم" بيشتر می‌شود.

روسيه در ماه‌های گذشته به‌دليل سياست خود در قبال همجنسگرايان به‌شدت از سوی کشورهای اروپايی مورد انتقاد گرفته است.

ولاديمير پوتين، رئيس‌جمهور روسيه در ماه ژوئن قانون ممنوعيت تبليغ به‌سود همجنسگرايی را امضا کرد.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.