ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

"تهديد دانش‌آموزان مريوانی برای گرفتن پول نقد"

دانش‌آموزان مدرسه‌ای در شهرستان مريوان

دانش‌آموزان مدرسه‌ای در شهرستان مريوان در استان کردستان به دليل خودداری از پرداخت پول به مدرسه "مورد تهديد قرار گرفتند."

به گزارش کُردپا، دانش‌آموزان مدرسە "صادقیە" شهرستان مريوان بە دليل خودداری از پرداخت وجه نقد درخواست شدە، "از سوی مسئولان مدرسە مورد تهديد قرار گرفته و به آن‌ها اعلام کرده‌اند در صورت مقاومت در برابر پرداخت وجه نقد با آن‌ها برخورد شديد خواهد شد."

همچنين خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا) نيز گزارش داده که گرفتن وجه نقد در مدارس استان ايلام باعث اعتراض والدين دانش‌آموزان شده است.

يکی از شهروندان اهل شهرستان آبدانان در استان ايلام گفته است: "مديران برخی از مدارس شهر آبدانان اقدام به دادن برگه‌های هديه به دانش‎آموزان اقدام می‌کنند که مبلغ آن هم تعيين شده است و والدين بايد به هر قيمتی شده است برای جلوگيری از سرخوردگی دانش‌آموز خود در مدرسه مبلغ را تهيه و به اصطلاح به مدرسه هديه کند."

به گفته مادر يکی از دانش‌آموزان "برخی مدارس دو سه روز قبل از واريز يارانه‌ها اين کار را انجام می‌دهند."

کُردپا می‌گويد: "در ابتدای دی‌ماه امسال، دانش‌آموزان هنرستان عفت سروآباد در استان کردستان بە علت عدم پرداخت پول بە مدرسە، از سوی مسئولان مدرسە از حضور آ‌ن‌ها در جلسات امتحان ممانعت بە عمل آمد."

بر پايه قوانين ايران، تحصيل در اين کشور رايگان است اما اين قانون در عمل نقض می‌شود.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.