ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

جانی دپ، یکی از نامزدهای "تمشک طلایی" در سال ۲۰۱۴

پنجشنبه ۲۶ دی‌ماه (۱۶ ژانویه) نامزدهای اسکار اعلام می‌شود. اما پیش از آن و به عنوان پیش‌درآمدی بر مهم‌ترین رویداد سینمایی جهان، روز گذشته نامزدهای "تمشک طلایی" اعلام شدند

امروز، پنجشنبه ۲۶ دی‌ماه (۱۶ ژانویه) نامزدهای اسکار اعلام می‌شود. اما پیش از آن و به عنوان پیش‌درآمدی بر مهم‌ترین رویداد سینمایی جهان، روز گذشته نامزدهای "تمشک طلایی" اعلام شدند. این جایزه به بد‌ترین فیلم‌های سال و به بد‌ترین بازیگران تعلق می‌گیرد.

جانی دپ با "رنجر تنها" بدتر بازی زندگی هنری‌اش را ارائه داد

جانی دپ، بازیگر سر‌شناس به خاطر بازی بدش در فیلم "رنجر تنها" یکی از نامزدهای تمشک طلایی در سال ۲۰۱۴ است.

اشتون کوتچلر، بازیگر آمریکایی هم به خاطر بازی در نقش استیو جابز، بنیان‌گذار شرکت اپل در فیلم "جابز" و همچنین سلیوستر استولونه هم برای دریافت جایزه بد‌ترین بازیگر سال نامزد شده‌اند. این سی و یکمین بار است که نام استلونه در فهرست نامزدهای تمشک طلایی دیده می‌شود.

نائومی واتس هم به خاطر بازی در فیلم لیدی دایانا کاندید "تمشک طلایی" بدترین بازیگر زن در سال ۲۰۱۴ است.

هلی بری، بازیگر آمریکایی که تاکنون جوایز معتبر امی، گلدن گلوب و اسکار را هم به دست آورده، به خاطر بازی در فیلم "تماس" از دیگر نامزدان "تمشک طلایی" در سال ۲۰۱۴ است.

جوایز "تمشک طلایی" نخستین بار در سال ۱۹۸۰ ابداع شد. این جایزه در نقطه مقابل جایزه اسکار قرار دارد و برای بد‌ترین بازی، بدترین فیلمنامه، بدترین کارگردانی، بدترین فیلم و ترانه سال اهداء می‌شود.

رأی‌گیری برای انتخاب کاندیداهای دریافت «تمشک طلایی» از اعضای بنیاد صورت می‌گیرد. به طور سنتی جوایز برندگان یک روز قبل از جشن اسکار اهداء می‌شود.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.