ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

معاون فرهنگی دانشگاه آزاد: دانشجويان نبايد به شکل مانکنی به دانشگاه بيايند

طه هاشمی، معاون فرهنگی دانشگاه

طه هاشمی، معاون فرهنگی دانشگاه آزاد بر رعايت حجاب در محيط دانشگاه تأکيد کرد و گفت دانشجويان دختر و پسر نبايد به شکل مانکنی به دانشگاه بيايند.

به‌گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا) طه هاشمی با بيان اين‌که در بحث حجاب نبايد بين زن و مرد استثناء قائل شد، گفت: "دانشجويان مرد ما نيز بايد در دانشگاه با شخصيت مناسب حضور پيدا کند و دانشجوی پسر نبايد به شکل يک مانکن و مروج فرهنگ بيگانه در دانشگاه حضور يابد همان‌طور که دانشجوی دختر نيز نبايد اين گونه باشد."

وی تأکيد کرد: "نه تنها مفاهيم فرهنگی مستقر نشده، بلکه وازدگی ايجاد شده است."

معاون فرهنگی دانشگاه آزاد افزود: "اگر با منطق با يک دانشجو برخورد کنيم، حتی در صورتی که آن دانشجو مفاهيم را قبول نداشته باشد، اين موضوع را می‌پذيرد. اما اگر با تحکم، جنگ و گريز بخواهيم اين کار را انجام دهيم، دانشجو نخواهد پذيرفت."

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • حمید

    زن ضعیفه نیست انسان آزاد و مستقل است، در هر کجای دنیا اندازه آزادی و استقلال زن و نقش او در تعیین سرنوشت خویش و وطنش اندازه آزادی و استقلال را در آن جامعه تعریف میکند. بنابرین باید در ذهنیت و عینیت برای خیر خود و وطن به حقوق زنان احترام بگزاریم و در کنار آنها حقوق خود به عنوان انسان از هر جنسیت ، قومیت ، مرام و دین را بشناسیم و برای احیای آن تلاش کنیم تا انسان شویم و لایق آن حقوق که ذاتی انسان است. شاد باشید. حمید

  • hasani

    لباس پوشیدن جزو آزادی فردی افراد میباشد آقای طالبانی !