ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

"به اشتباه ساز در تلویزیون نشان داده شد"

غلامرضا بختیاری، تهیه‌کننده برنامه تلویزیونی "صبح بخیر ایران" به خبرگزاری فارس گفت نمایش ساز در برنامه مولودی‌خوانی گروه موسیقی "آوای باران" اشتباه او بوده و به مسئولان صدا وسیما ربط ندارد.

غلامرضا بختیاری، تهیه‌کننده برنامه تلویزیونی "صبح بخیر ایران" به خبرگزاری فارس گفت نمایش ساز در برنامه مولودی‌خوانی گروه موسیقی "آوای باران" اشتباه او بوده و به مسئولان صدا وسیما ربط ندارد.

گروه موسیقی "آوای باران" در برنامه "صبح بخیر ایران"

به مناسبت زادروز پیامبر اسلام برنامه تلویزیونی "صبح بخیر ایران" یک مولودی‌خوانی پخش کرد و برای نخستین بار در تاریخ بعد از انقلاب ساز نوازندگان را نشان داد. اکنون غلامرضا بختیاری، تهیه‌کننده این برنامه می‌گوید: "در حین اجرای برنامه، اشتباهی از سوی ما سازندگان برنامه روی داد و به مدت ۱۰ ثانیه تصویری از گروه موسیقی به همراه ساز‌هایشان نشان داده شد."

غلامرضا بختیاری در گفت‌و‌گوی فارس با او بر این نکته هم تأکید کرد که مسئولیت نشان دادن ساز در این برنامه با مسئولان صدا و سیما نیست. او گفت: "تصویری که از ساز‌ها روی آنتن تلویزیون رفت، ربطی به تغییر و تحول در نگاه و یا عملکرد سازمان صدا و سیما ندارد و فقط اشتباه سهوی بود که از سوی ما روی داد و البته من پای پیامد این اشتباه هم می‌ایستم."

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • kia

    YANICHE . RASTE VAGEAN

  • محسن

    خاک تو سر تو اون خبرگذاری فارس و ملت ایران که امثال مثل تو رو باید تحمل کنند. مرگ بر طالبان چه کابل چه تهران.

  • فرناز

    واقعا که