ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

"چهار زندانی اهل سنت به زندان رجايی‌شهر منتقل شدند"

حامد احمدی، کمال ملايی، جهانگير

حامد احمدی، کمال ملايی، جهانگير دهقانی و جمشيد دهقانی، چهار زندانی اهل سنت زندان قزل‌حصار که با حکم اعدام روبه‌رو هستند صبح امروز، چهارشنبه دوم بهمن‌ماه به مکان نامعلومی منتقل شدند.

چهار زندانی اهل سنت

هرانا، تارنمای مجموعه فعالان حقوق بشر در ايران نوشته است، اين چهار زندانی از واحد سه زندان قزل‌حصار کرج منتقل شده‌اند و انتقال ناگهانی آن‌ها باعث بروز نگرانی در مورد اجرای حکم اعدامشان شده است.

در همين حال آژانس خبری موکريان به نقل از یک منبع آگاه نوشته است اين زندانيان به بند قرنطينه زندان رجايی‌شهر منتقل شده‌اند تا پس از آن به داخل يکی از بندهای آن زندان فرستاده شوند.

حامد احمدی، کمال ملايی، جهانگير دهقانی و جمشيد دهقانی از تاريخ ۱۳ آبان‌ماه سال جاری در اعتراض به حکم اعدام‌شان که آن را ناعادلانه می‌دانند و همچنين عدم رعايت تفکيک جرايم در مورد ايشان دست به اعتصاب غذا زدند و پس از ۷۵ روز با قول مساعد مسئولان مبنی بر انتقال‌شان به زندان رجايی‌شهر کرج و بررسی مجدد حکم اعدام‌شان در دادگاه به اعتصاب خود پايان دادند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.