ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

گردهمايی هنرمندان و مسئولان دولتی ايران برای بهبود وضعيت زيست‌محيطی

به‌گفته منيژه حکمت، کارگردان و

به‌گفته منيژه حکمت، کارگردان و تهيه‌کننده سينمای ايران، روز شنبه پنجم بهمن‌ماه همايشی برگزار خواهد شد که طی آن ميثاق‌نامه‌ای برای بهبود وضعيت‌زيست محيطی کشور ميان سازمان‌های مردم‌نهاد و سازمان حفاظت محيط زيست، با حضور هنرمندان و برخی از مسئولان دولتی، نوشته خواهد شد.

منيژه حکمت

به‌گزارش خبرگزاری کار ايران (ايلنا) منيژه حکمت گفت در پی نامه جمعی از اهالی فرهنگ و هنر به معصومه ابتکار، رئيس سازمان حفاظت محيط زيست ايران، اکنون معصومه ابتکار به اين نامه پاسخ داده و قرار شده است که ميثاق‌نامه‌ای با همکاری مسئولان و نهادهای مدنی در اين رابطه نوشته شود.

۲۰۰ نفر از اهالی فرهنگ و هنر در نامه خود به رئيس سازمان حفاظت محيط زيست با اعلام اهدای يارانه‌های خود به اين سازمان خواستار بهبود وضعيت زيست‌محيطی کشور و جلب مشارکت مردم شده بودند.

منيژه حکمت افزود در اين همايش وزير نيرو، نفت و صنعت و معدن نيز شرکت خواهند داشت و در آن هنرمندانی چون رضا کيانيان و فرهاد توحيدی و همچنين سياستمدارانی چون صادق زيباکلام و معصومه ابتکار سخنرانی می‌کنند.

وی تأکيد کرد که اين همايش تنها نقطه شروعی است و پس از آن کارگروه‌هايی تشکيل خواهد شد تا به مردم اطلاع‌رسانی کنند.

اين مرسم در سالن همايش‌های سازمان حفاظت محيط زيست واقع در پارک پرديسان برگزار می‌شود.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • داریوش خراسانی نژاد

    چه عجب!!! یکی پیدا شد، محیط زیست رو هم (آدم) حساب کرد! امیدوارم کار از کار نگذشته باشه! و بتونیم هر چه زودتر ؛ فاجعه رخ داده در این زمینه رو کنترل کرد!