ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

جشنواره فیلم کن با "گریس موناکو" افتتاح می‌شود

جشنواره فیلم کن اعلام کرد که شصت و هفتمین دوره این جشنواره در ۱۴ ماه مه با فیلم "گریس موناکو" گشایش پیدا می‌کند. این گزینش موفقیتی برای نیکل کیدمن، بازیگر سرشناس آمریکایی به شمار می‌آید.

جشنواره فیلم کن در سال ۲۰۱۴ با فیلم «گریس موناکو» گشایش پیدا می‌کند. این فیلم بیانگر زندگی گریس کلی، بازیگر آمریکایی است که در سال ۱۹۵۶ با رینیه سوم، شاهزاده موناکو ازدواج کرد و به او لقب "شاهزاده گریس" را دادند. نقش گریس کلی در این فیلم را نیکل کیدمن بازی می‌کند.

گریس کلی، شاهزاده خانم موناکو (چپ)، نیکل کیدمن، بازیگر سرشناس (راست)

جشنواره فیلم کن اعلام کرد که شصت و هفتمین دوره این جشنواره در ۱۴ ماه مه با فیلم "گریس موناکو" گشایش پیدا می‌کند. این گزینش موفقیتی برای نیکل کیدمن، بازیگر سرشناس آمریکایی به شمار می‌آید.

گریس کلی که از او به عنوان یکی از بهترین بازیگران تاریخ سینما یاد می‌کنند بخشی از تاریخچه جشنواره فیلم کن به شمار می‌آید.

سال گذشته نیکل کیدمن یکی از داوران جشنواره فیلم کن بود و به دلیل شباهتی که به گریس کلی دارد، برخی حضور او را یادآور دوران پرشکوه کن در سال‌های دهه ۱۹۵۰ تلقی می‌کردند. اکنون با گزینش این فیلم این خاطره‌ها یک بار دیگر زنده می‌شود.

گریس کلی در سال‌های جلال و شکوه جشنواره کن

"گریس موناکو" را الیور داهان کارگردانی کرده و بسیاری از صحنه‌های آن در کن فیلمبرداری شده است. به این جهت این فیلم فقط درباره گریس کلی نیست. فیلمی هم هست درباره کن در سال‌های جلال و شکوهش.

نقش‌آفرینی گریس کلی در وسترن "نیمروز" در کنار گاری کوپر و همچنین بازی او در فیلم "موگامبو" در کنار کلارک گیبل و اوا گاردنر بخشی از تاریخ سینمای جهان است.

گریس کلی به خاطر بازی در فیلم "دختر روستایی" در سال ۱۹۵۴ موفق به دریافت جایزه اسکار شد. او پس از ازدواج با شاهزاده موناکو در ۱۹ آوریل سال ۱۹۵۶ بازی در فیلم را کنار گذاشت.

گریس کلی در ۱۳ سپتامبر ۱۹۸۲ در حادثه اتومبیل به‌شدت مجروح شد و یک روز بعد هم درگذشت.

جشنواره فیلم کن از ۱۴ تا ۲۵ مه ۲۰۱۴ برگزار می‌شود.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.