ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

باران و رانش زمين باعث مرگ يک مادر و دختر در سردشت شد

بارش باران شديد و رانش

بارش باران شديد و رانش زمين ناشی از آن باعث تخريب يک خانه در روستای "اسپه‌ميرزا" در شهرستان سردشت آذربايجان غربی و مرگ دو نفر شد.

ذبيح‌الله کاظمی، فرماندار سردشت به خبرگزاری جمهوری اسلامی ايران (ايرنا) گفت: "در اين حادثه يک مادر و دختر جان خود را از دست دادند و دو فرزند ديگر از فرزندان ديگر اين خانواده زخمی شدند که بلافاصله به بيمارستان امام خمينی سردشت منتقل شدند ."

به‌گفته وی "اين حادثه بر اثر رانش زمين ناشی از بارندگی‌های شديدی که در اين شهرستان آغاز شده و همچنان ادامه دارد، به‌وجود آمده و موجب تخريب ۸۰ درصدی اين واحد مسکونی در اين روستا شده است ."

چندی پيش، ايوب عزيزی، مدير کل بنياد مسکن آذربايجان غربی از جابجايی ۳۳ روستا از ۲۵۰ روستای در معرض تهديد جدی استان خبر داد و افزود: هم اکنون عمليات جابجايی ۱۶ روستا به مکانهای امن در دست اجرا است.

وی لایروبی رودخانه‌ها، اجرای کانال، احداث دیوار ساحلی و جابجایی روستاها را از جمله راهکارهای ایمن سازی روستاهای در معرض تهدید دانست.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.