ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

رییس دیوان عدالت اداری: «از سینماگران فاسد تجلیل نکنید»

محمدجعفر منتظری، رئیس دیوان عدالت اداری، صبح امروز، شنبه، ۱۲ بهمن (ا فوریه) در مراسم بزرگداشت سی و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی از آوردن نام بهروز وثوقی و فردین در افتتاحیه جشنواره فیلم فجر به تندی انتقاد کرد.

محمدجعفر منتظری، رئیس دیوان عدالت اداری، صبح امروز، شنبه، ۱۲ بهمن (۱ فوریه) در مراسم بزرگداشت سی و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب بهمن ۵۷ از آوردن نام بهروز وثوقی و فردین در افتتاحیه جشنواره فیلم فجر به تندی انتقاد کرد و از مسئولان خواست هوشیار باشند و جلوی اینگونه کارها را بگیرند.

سخنرانی سعید راد در افتتاحیه جشنواره فیلم فجر

سعید راد، بازیگر سرشناس ایرانی در افتتاحیه جشنواره فیلم فجر در سخنانی از مسئولان خواست که کاری کنند که او «جرأت کند» از فردین و بهروز وثوقی یاد کند. سخنان آقای راد با تشویق مردم مواجه شد.

اکنون محمدجعفر منتظری در مراسم بزرگداشت سی و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب بهمن ۵۷ به سخنان سعید راد به تندی انتقاد کرده. رییس دیوان عدالت اداری گفته است: «شب گذشته در بین افرادی که از آن‌ها تجلیل و تکریم به عمل می‌آمد از افراد فاسد قبل از انقلاب با کمال وقاحت تقدیر و تشکر شد که من در اینجا از ذکر نام وی خودداری می‌کنم.»

محمدجعفر منتظری، رئیس دیوان عدالت اداری

او خطاب به مسئولان این پرسش را در میان آورده که چرا باید جشنواره فیلم فجر از هنرمندانی مانند بهروز وثوقی و فردین تجلیل شود.

محمد جعفر منتظری، علی جنتی، وزیر ارشاد را تهدید کرده که با واکنش مراجع مواجه شود. او گفته است: «آیا این بود آنچه امام به دنبال آن بود؟ بعد از ۳۵ سال در یک جشنواره رسمی و با هزینه بیت‌المال از افراد فاسد تجلیل کردند و این در حالی بود که وزیر ارشاد به جای برخورد با این عناصر برای آن‌ها کف زده که این مسائل واکنش مراجع را درپی خواهد داشت.»

او همچنین خاطرنشان کرده که « حزب‌الله اجازه نخواهد داد که این افراد از فضای معنوی نظام اینگونه استفاده کنند.»

رئیس دیوان عدالت اداری در بخش دیگری از سخنانش گفته است: «بازشدن فضا به این معنی نیست که افراد فاسد اهداف شیطانی خود را وارد نظام کنند و انتظار ما از مسئولین این است که حواس خود را جمع کنند و با قانونمداری جلوی اینگونه کار‌ها را بگیرند.»

در همین زمینه:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • Majid

    "سعید راد، بازیگر سرشناس ایرانی در افتتاحیه جشنواره فیلم فجر در سخنانی از مسئولان خواست که کاری کنند که او «جرأت کند» از فردین یاد کند." اصلأ ایشان بایستی این سئوال را مطرح کند که چگونه است که رژیم از برای «وحدت»  که هنرپیشه کمدی فیلمهای لاله زاری درجه ۳ بود «هفته وحدت» را برگزار میکند اما  جرات لازم را برای هنرپیشه!؟! ای از یاد رفته ای چون سعید راد را ایجاد نمیکند که از هنرپیشه!؟! های از یاد رفته ای چون فردین و بهروز وثوقی یاد کند؟ و  بخصوص که دین هم در نام فردین است!