ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

عراقچی: شرایط سیاسی برای مذاکره در نیویورک آماده نبود

عباس عراقچی، عضو ارشد هیئت

عباس عراقچی، عضو ارشد هیئت مذاکره‌کننده ایران با گروه پنج بعلاوه یک عنوان کرده که دور بعدی مذاکرات اتمی در وین برگزار می‌شود.

او به خبرگزاری "مهر" گفته که شرایط سیاسی برای مذاکره در نیویورک چندان آماده نبود. خبرگزاری رسمی ایران (ایرنا) پیش‌تر از قول یک منبع نزدیک به هیئت مذاکره‌کننده ایران خبر داده بود که دور بعدی گفتگوها در نیویورک انجام می‌شود.

این خبر را سخنگوی وزارت خارجه ایران یک روز پس از انتشار گسترده آن در رسانه‌های داخلی و خارجی تکذیب کرد.

عراقچی گفته که قرار مذاکرات بعدی در سازمان ملل گذاشته شده بود. سازمان ملل علاوه بر مقر اصلی آن که در نیویورک است، مراکز و دفاتری نیز در وین و ژنو دارد. او یادآوری کرده که محتوای مذاکرات مهم هستند نه محل آنها.

روز شنبه اول فوریه مشخص شد که مذاکرات بعدی در وین در تاریخ هجدهم فوریه انجام می‌شود. این تاریخ پس از ملاقات جواد ظریف، وزیر خارجه ایران با کاترین اشتون، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در حاشیه نشست امنیتی مونیخ اعلام شد.

عراقچی گفته که انتخاب وین به دلیل آن بود که ژنو میزبان نشست سوریه است.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.